Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2009
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Біланова, Лариса Павлівна | - |
dc.contributor.author | Деміденкова, Галина Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-31T07:21:20Z | - |
dc.date.available | 2017-10-31T07:21:20Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Біланова Л. П. Диференційований підхід до організації навчання студентів при вивченні дисциплін природничо-наукового циклу / Л. П. Біланова, Г. Г. Деміденкова // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2016 р. – Полтава, 2016. – С. 24–25. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2009 | - |
dc.description.abstract | Висвітлено питання, пов'язані з навчально-пізнавальною мотивацією студентів. Показано, що для посилення мотивації найбільше значення має практичне заняття, а також конкретні форми мотивування студентів шляхом залучення до студентськтих конференцій, клінічних прийомів, профілактичних оглядів, які відбуваються в дитячих садках і навчальних закладах під керівництвом лікаря-викладача. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Астрая | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | професійний інтерес | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.title | Диференційований підхід до організації навчання студентів при вивченні дисциплін природничо-наукового циклу | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bilanova.pdf | 723,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.