Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2009
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіланова, Лариса Павлівна-
dc.contributor.authorДеміденкова, Галина Григорівна-
dc.date.accessioned2017-10-31T07:21:20Z-
dc.date.available2017-10-31T07:21:20Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБіланова Л. П. Диференційований підхід до організації навчання студентів при вивченні дисциплін природничо-наукового циклу / Л. П. Біланова, Г. Г. Деміденкова // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2016 р. – Полтава, 2016. – С. 24–25.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2009-
dc.description.abstractВисвітлено питання, пов'язані з навчально-пізнавальною мотивацією студентів. Показано, що для поси­лення мотивації найбільше значення має практичне заняття, а також конкретні форми мотивування студе­нтів шляхом залучення до студентськтих конференцій, клінічних прийомів, профілактичних оглядів, які відбу­ваються в дитячих садках і навчальних закладах під керівництвом лікаря-викладача.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАстраяuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectпрофесійний інтересuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.titleДиференційований підхід до організації навчання студентів при вивченні дисциплін природничо-наукового циклуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж
Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilanova.pdf723,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.