Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2009
Title: | Диференційований підхід до організації навчання студентів при вивченні дисциплін природничо-наукового циклу |
Authors: | Біланова, Лариса Павлівна Деміденкова, Галина Григорівна |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Астрая |
Citation: | Біланова Л. П. Диференційований підхід до організації навчання студентів при вивченні дисциплін природничо-наукового циклу / Л. П. Біланова, Г. Г. Деміденкова // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2016 р. – Полтава, 2016. – С. 24–25. |
Abstract: | Висвітлено питання, пов'язані з навчально-пізнавальною мотивацією студентів. Показано, що для посилення мотивації найбільше значення має практичне заняття, а також конкретні форми мотивування студентів шляхом залучення до студентськтих конференцій, клінічних прийомів, профілактичних оглядів, які відбуваються в дитячих садках і навчальних закладах під керівництвом лікаря-викладача. |
Keywords: | мотивація професійний інтерес студент |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2009 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bilanova.pdf | 723,6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.