Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2009
Title: Диференційований підхід до організації навчання студентів при вивченні дисциплін природничо-наукового циклу
Authors: Біланова, Лариса Павлівна
Деміденкова, Галина Григорівна
Issue Date: 2016
Publisher: Астрая
Citation: Біланова Л. П. Диференційований підхід до організації навчання студентів при вивченні дисциплін природничо-наукового циклу / Л. П. Біланова, Г. Г. Деміденкова // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2016 р. – Полтава, 2016. – С. 24–25.
Abstract: Висвітлено питання, пов'язані з навчально-пізнавальною мотивацією студентів. Показано, що для поси­лення мотивації найбільше значення має практичне заняття, а також конкретні форми мотивування студе­нтів шляхом залучення до студентськтих конференцій, клінічних прийомів, профілактичних оглядів, які відбу­ваються в дитячих садках і навчальних закладах під керівництвом лікаря-викладача.
Keywords: мотивація
професійний інтерес
студент
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2009
Appears in Collections:Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж
Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bilanova.pdf723,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.