Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20333
Назва: Методичні виклики у викладанні іноземної мови в закладі вищої освіти: панорама покоління
Автори: Кохан, Р. А.
Дата публікації: 2022
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Кохан Р. А. Методичні виклики у викладанні іноземної мови в закладі вищої освіти: панорама покоління / Р. А. Кохан // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 131–134.
Короткий огляд (реферат): Сучасний навчальний процес, маркований реаліями змішаного навчання / викладання, спричиняє численні дискусії щодо організації освітнього процесу. Об'єктом навчальної співпраці незмінно залишається фахова підготовка студента, попри те, що постать студента (як і викладача) стрімко змінюється під впливом суспільних, культурних та історичних чинників. Формування іншомовної компетентності студента становить центр освітніх та навчальних програм усіх спеціальностей, оскільки лакмусом якості освітнього сьогодення є успішність та конкурентоздатність випускника на ринку праці. Осмислення постаті сучасного студента, представника покоління Z, у контексті вивчення іноземної мови в закладі вищої освіти видається важливою передумовою якісної організації результативного навчального середовища.
The modern educational process, marked by the realities of blended learning / teaching, causes numerous discussions on its organization. The object of educational cooperation invariably remains the professional training of the student, despite the fact that the figure of the student (as well as the teacher) is rapidly changing under the influence of social, cultural and historical factors. The formation of foreign language competence of the student is the center of educational and training programs of all specialties, since the litmus test of the quality of education today is the success and competitiveness of the graduate in the labour market. Understanding the figure of a modern student, a representative of Generation Z, in the context of learning a foreign language in a higher education institution seems to be an important prerequisite for the quality organization of an effective learning environment.
Ключові слова: змішане навчання
е-навчання
покоління Z
пост-мілленіали
поколіннєва дискусія
learning
e-learning
Generation Z
post-millennials
generational discussion
УДК: 378.015.311.016:81’244
ISSN: 978-617-7915-81-1
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20333
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kokhan_RA_Metodychni_vyklyky_u_vykladanni_inozemnoyi_movy.pdf86,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.