Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20573
Назва: Методичний підхід до підвищення мотивації здобувачів освіти до якісного виконання самостійної роботи на кафедрі патофізіології
Автори: Акімов, Олег Євгенович
Соловйова, Наталія Веніамінівна
Міщенко, Артур Володимирович
Назаренко, Світлана Миколаївна
Заколодна, Олена Едуардівна
Костенко, Віталій Олександрович
Дата публікації: 30-бер-2023
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Методичний підхід до підвищення мотивації здобувачів освіти до якісного виконання самостійної роботи на кафедрі патофізіології / О. Є. Акімов, Н. В. Соловйова, А. В. Міщенко [та ін.] // Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 30 березня 2023 р. – Полтава, 2023. – С. 7–8.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто причини низької мотивації здобувачів освіти до виконання самостійної роботи на високому рівні (за якісними показниками). Запропоновано методичні підходи для підвищення мотивації здобувачів освіти до якісного виконання самостійної роботи.
The article examines the reasons for the low motivation of education seekers to perform independent work at a high level (according to qualitative indicators). Methodical approaches were proposed to increase the motivation of education seekers to perform high-quality independent work.
Ключові слова: освітній процес
патофізіологія
самостійна робота
pathophysiology
educational process
independent work
УДК: 378.001.1
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20573
Розташовується у зібраннях:Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір
Наукові праці. Кафедра патофізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metodychniy_pidhid_do.pdf2,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.