Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21049
Назва: | Клінічні задачі як найважливіша складова формування клінічного мислення в умовах дистанційного навчання |
Автори: | Петров, Євген Євгенович Бурмак, Юрій Григорович Іваницька, Тетяна Анатоліївна Сакевич, Вікторія Дмитрівна Petrov, Ye. Ye. Burmak, Yu. G. Ivanytska, T. A. Sakevych, V. D. |
Дата публікації: | тра-2023 |
Видавець: | Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського |
Бібліографічний опис: | Клінічні задачі як найважливіша складова формування клінічного мислення в умовах дистанційного навчання / Є. Є. Петров, Ю. Г. Бурмак, Т. А. Іваницька, В. Д. Сакевич // Сучасні тенденції та перспективи розвитку вищої медичної (фармацевтичної) освіти в Украіні : матеріали ХХ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю в онлайн-режимі за допомогою платформи Microsoft Teams, (м. Тернопіль, 18–19 травня, 2023 р.). – Тернопіль, 2023. – С. 147–148. |
Короткий огляд (реферат): | Найважливішою практичною складовою, що визначає професіоналізм і кваліфікацію лікаря, є сформоване клінічне мислення, яке повинно розвиватися в процесі навчання і удосконалюватися протягом усієї наступної лікарської діяльності. Під клінічним мисленням у найзагальнішому сенсі ми розуміємо сформовану в процесі навчання розумову діяльність, яка дозволяє вирішувати нетипові діагностичні та лікувальні завдання. Формування клінічного мислення у студентів медичного вищого навчального закладу є складним, багатофакторним процесом. Наразі склалися умови (пандемія COVID-19, воєнний стан), коли широкого використання набув (навіть став безальтернативним!) дистанційний метод медичної освіти. І виникла гостра нагальна проблема стосовно адаптаційних механізмів формування клінічного мислення у цих непростих умовах. Але ж класичним найбажанішим, на нашу думку, варіантом є робота «біля ліжка хворого», яка у цих умовах не може бути реалізованою. Тому треба більше «спиратися» на інші надійні методи. |
Ключові слова: | клінічні задачі клінічне мислення дистанційне навчання |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21049 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Klinichni_zadachi_yak_skladova_formuvannia_klinichnoho_myslennia.pdf | 146,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.