Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21059
Title: Методологія комплексного підходу в педагогічному процесі для формування цілісного уявлення про стрес-асоційовані розлади
Authors: Назаренко, Світлана Миколаївна
Борисенко, Володимир Васильович
Костенко, Віталій Олександрович
Акімов, Олег Євгенович
Заколодна, Олена Едуардівна
Issue Date: 18-May-2023
Citation: Методологія комплексного підходу в педагогічному процесі для формування цілісного уявлення про стрес-асоційовані розлади / С. М. Назаренко, В. В. Борисенко, В. О. Костенко, О. Є. Акімов, О. Е. Заколодна // Від експериментальної та клінічної патофізіології до досягнень сучасної медицини і фармації : матеріали V наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених з міжнар. участю, м. Харків, 18 травня 2023 р. – С. 231–233.
Abstract: Виходячи з реалій в медичній практиці, існує необхідність планомірної підготовки здобувачів освіти в питаннях формування комплексного підходу до проблеми діагностики, терапії та реабілітації хворих з стрес-асоційованими розладами. Цей підхід може бути забезпечений тільки поетапним, системним вивченням та міждисциплінарною інтеграцією даної проблематики в педагогічному процесі медичного закладу вищої освіти.
Keywords: стрес-асоційовані розлади
педагогічний процес
здобувач освіти
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21059
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра патофізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
metodologiya_complexnogo_pidhodu.pdf718,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.