Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21234
Назва: | Peculiarities of discussion-based learning and teaching for medical students |
Автори: | Slipchenko, L. Bieliaieva, O. Efendiieva, S. Сліпченко, Лариса Борисівна Бєляєва, Олена Миколаївна Ефендієва, Світлана Миколаївна |
Дата публікації: | тра-2023 |
Видавець: | Полтавський державний медичний університет |
Бібліографічний опис: | Slipchenko L. Peculiarities of discussion-based learning and teaching for medical students / L. Slipchenko, O. Bieliaieva, S. Efendiieva // Modern trends in foreign languages research and teaching : proceedings of the 2nd International scientific and practical online conference (Poltava, 18–19 May 2023). – Poltava : Astraya, 2023. – P. 170–173. |
Короткий огляд (реферат): | The given paper is intended to be a practical guide to understanding and
practicing discussion-based teaching. While there are no ready-made
prescriptions or formulas that can guarantee an effective discussion, a careful
and thorough study of the principles of discussion-based teaching can greatly
increase students’ chances of success. Based on direction of communication, the
following paper highlights two types of conversation. Debate as a competitive,
two-way conversation aims to win an argument or convince someone, such as the
other participant or third party observers. Dialogue as a cooperative, twoway
conversation focuses on exchanging information and building relationships with
one another Ця публікація має на меті стати практичним інструментом для розуміння та практичного застосування дискусійного методу навчання. Хоча не існує готових рецептів чи формул, які б гарантували ефективне проведення дискусії, ретельне та ґрунтовне опанування принципів дискусійного методу навчання може значно підвищити шанси студентів на успіх. Виходячи зі спрямованості комунікації, у цій публікації ми виокремлюємо два типи дискусії. Дебати як змагальна двостороння розмова має на меті перемогти в суперечці або переконати когось, наприклад, іншого учасника або сторонніх спостерігачів. Діалог - це двостороння розмова, спрямована на обмін інформацією та побудову взаємовідносин між учасниками. |
Ключові слова: | discussion-based teaching types of conversation controversial topics for discussion дискусійне навчання типи бесід суперечливі теми для обговорення |
УДК: | 378.6:61.091.31/33:808.53 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21234 |
Розташовується у зібраннях: | Modern Trends in Foreign Languages Research and Teaching Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
piculiarities_of_discussionbased.pdf | 177,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.