Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21509
Назва: | Фасилітація, як один із методів педагогічного навчання іноземних мов у закладах вищої освіти України |
Автори: | Гуцол, М. |
Дата публікації: | 2023 |
Видавець: | Полтавський державний медичний університет |
Бібліографічний опис: | Гуцол М. Фасилітація, як один із методів педагогічного навчання іноземних мов у закладах вищої освіти України / М. Гуцол // Modern trends in foreign languages research and teaching : proceedings of the 2nd International scientific and practical online conference (Poltava, 18–19 May 2023). – Poltava : Astraya, 2023. – P. 68–73. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються проблеми навчання, їх методи, поєднує
професійну підготовку і особистісний розвиток майбутніх медиків.
Фасилітація — це один із методів, який допомагає полегшити процес
спільного прийняття рішення. Особливо корисним як метод, стає під час
навчання в різних умовах і є дієвою продуктивною технологією в управлінні
педагогічними методами у закладі вищої освіти України. Основний зміст
якої, вкладається у положення-висловлювання фасилітатора.
Фасилітатор- викладач перетворює процес викладення інформації у
зручний і легкий для всіх її учасників, допомагає групі зрозуміти мету й
підтримує позитивну групову динаміку для досягнення цієї мети у процесі
дискусії, не захищаючи при цьому жодну з позицій. The article examines the problems of training, their methods, combines professional training and personal development offuture doctors. Facilitation is one method that helps facilitate the shared decision-making process. It becomes especially useful as a method during training in various conditions and is an effective and productive technology in the management of pedagogical methods in the institution of higher education o f Ukraine. The main content of which is included in the position-statement of the facilitator. Facilitator-teacher turns the process of presenting information into a convenient and easy one for all its participants, helps the group to understand the goal and supports positive group dynamics to achieve this goal in the discussion process, without defending any of the positions. |
Ключові слова: | фасилітація викладач-фасилітатор комунікація групові форми роботи педагогічні технології пізнавальні методи facilitation group forms of work teacher-facilitator communication pedagogical technologies cognitive methods |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21509 |
Розташовується у зібраннях: | Modern Trends in Foreign Languages Research and Teaching |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Hutsol_M_Fasylitatsiya_yak_odyn_iz_metodiv_pedahohichnoho_navchannya.pdf | 75,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.