Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21518
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorOpyr, M.-
dc.contributor.authorPanchyshyn, S.-
dc.contributor.authorDobrovolska, S.-
dc.date.accessioned2023-09-04T08:04:56Z-
dc.date.available2023-09-04T08:04:56Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationOpyr M. Micro-credentials: a new category in education / M. Opyr, S. Panchyshyn, S. Dobrovolska // Modern trends in foreign languages research and teaching : proceedings of the 2nd International scientific and practical online conference (Poltava, 18–19 May 2023). – Poltava : Astraya, 2023. – P. 139–144.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21518-
dc.description.abstractNowadays, the global workforce and economy are at a crossroads. Companies in the public and private sector experience dramatic economic fallout of the COVID-19 pandemic and are faced with new economic and workforce imperatives for the future [2]. Such situation sets new requirements to the education system and qualifications of specialists. Students may need to learn additional skills outside of the classroom to become competitive at the labor market. This is where micro-credentials can help. The present research is devoted to a relatively new category in education, i.e. micro-credentials, that is one of the modern trends emerging in higher education, which continues to evolve to meet the needs of students and the workforce. With the increasing desire for job candidates with stronger soft skills, micro-credentials stand to benefit both graduates and employers.uk_UA
dc.description.abstractСьогодні економіка та світовий ринок праці перебувають на роздоріжжі. Державні та приватні компанії відчувають драматичні економічні наслідки пандемії COVID-19, оскільки вони дедалі частіше стикаються з новими вимогами та імперативами розвитку галузі та підготовки фахівців [2]. Така ситуація ставить нові вимоги до системи освіти та кваліфікації спеціалістів. Студенти відчувають потребу в додаткових навичках, здобутих поза аудиторією, щоб бути конкурентоспроможними. Цю фукцію якраз і забезпечують мікрокваліфікації. Дане дослідження розглядає відносно нову категорію в освіті, а саме мікрокваліфікації, запровадження яких є однією з сучасних тенденцій у вищій освіті, яка продовжує розвиватися, щоб задовольнити потреби студентів та роботодавців. Зростання попиту на спеціалістів з великою кількість softskills сприяє інтенсифікації процесу запровадження мікрокваліфікацій, що відповідатимуть запитам на ринку праці.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectmicro-credentialsuk_UA
dc.subjectsoft skillsuk_UA
dc.subjectcompetencesuk_UA
dc.subjectlearning outcomesuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectмікрокваліфікаціїuk_UA
dc.subjectрезультати навчанняuk_UA
dc.subjectкомпетенціїuk_UA
dc.titleMicro-credentials: a new category in educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.2=111uk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Trends in Foreign Languages Research and Teaching

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Opyr_M_Micro_credentials.pdf79,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.