Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21572
Назва: STEM-освіта і прогрес-тести (PTS)
Автори: Харченко, Наталія Вікторівна
Дата публікації: 2023
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Харченко Н. В. STEM-освіта і прогрес-тести (PTS) / Н. В. Харченко // Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 30 березня 2023 р. – Полтава, 2023. – С. 264–266.
Короткий огляд (реферат): Розвиток STEM-освіти в закладах освіти забезпечується на початковому, базовому, профільному, вищому/ професійному рівнях. Розглянуто тести прогресу (PTs), які спираються на загальний банк питань, щоб оцінити всіх студентів програми за результатами випускників.
The development of STEM education in educational institutions is provided at the elementary, basic, specialized, higher/professional levels. Progress Tests (PTs) are considered, which draw on a common question bank to assess all students in the program on graduate outcomes.
Ключові слова: STEM-освіта
тести прогресу
зворотний зв'язок
полегшення самостійного навчання
STEM education
progress tests (PTs)
feedback
facilitating independent learning
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21572
Розташовується у зібраннях:Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kharchenko_STEM_osvita_i_prohres_testy.pdf86,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.