Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21605
Назва: Інноваційна спрямованість педагогічного процесу як фактор підвищення якості підготовки майбутніх лікарів
Автори: Нємченко, Іван Іванович
Ляховський, Віталій Іванович
Лисенко, Руслан Борисович
Люлька, Олександр Миколайович
Городова-Андрєєва, Тамара Валер'янівна
Краснов, Олег Георгійович
Рябушко, Роман Миколайович
Сидоренко, Архип Володимирович
Дата публікації: 2023
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Інноваційна спрямованість педагогічного процесу як фактор підвищення якості підготовки майбутніх лікарів / І. І. Нємченко, В. І. Ляховський, Р. Б. Лисенко [та ін.] // Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 30 березня 2023 р. – Полтава, 2023. – С. 174–176.
Короткий огляд (реферат): За своєю професійною спрямованістю, цілями й завданнями вища медична освіта є однією з галузей, які найбільш органічно сполучають професійну й загальнокультурну орієнтацію, технологічний підхід із принципом гуманізації освіти. Широке залучення інноваційних технологій у вищу медичну освіту стало безперечно суттєвим кроком до якісних змін навчального процесу, оскільки відбувається становлення й розвиток важливих якостей студентів- медиків, а саме: вимагає від студентів постійного навчання, самовдосконалення, уміння працювати з інформацією, аналізувати дедалі більший обсяг знань і застосувати його у своїй практичній діяльності, спілкуватися й нести відповідальність за власні дії, критичність мислення, слугує повноцінному розвитку творчої особистості.
According to its professional orientation, goals and tasks, higher medical education is one of the fields that most organically combine professional and general cultural orientation, a technological approach with the principle of humanization of education. The widespread involvement of innovative technologies in higher medical education is undoubtedly a significant step towards qualitative changes in the educational process, since the formation and development of important qualities of medical students takes place, namely: it requires from students constant training, self-improvement, the ability to work with information, analyze an increasingly large amount of knowledge and apply it in one's practical activities, communicate and take responsibility for one's own actions, critical thinking, serves the full development of a creative personality.
Ключові слова: інноваційні технології
самовдосконалення
критичність мислення
відповідальність
компетентність
innovative technologies
self-improvement
critical thinking
responsibility
competence
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21605
Розташовується у зібраннях:Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nyemchenko_Innovatsiyna_spryamovanist.pdf87,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.