Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21645
Назва: Зміни мотивації до навчання та психоемоційний стан майбутніх лікарів у реаліях війни
Інші назви: Changes in motivation to study and the psycho-emotional state of future doctors in the realities of war
Автори: Кетова, Олена Миколаївна
Ketova, O. M.
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Кетова О. М. Зміни мотивації до начання та психоемоційний стан майбутніх лікарів у реаліях війни / О. М. Кетова // Одеський медичний журнал. – 2023. – Вип. 1 (182). – С. 55–57.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження зумовлена травматичними подіями під час війни у нашій державі, що впливають на психоемоцій ний стан громадян та повсякденну діяльність суспільства, у тому числі й на отримання вищої освіти. Метою дослідження стало з’ясування того, як вплинув воєнний час на психологічний стан, мотивацію до навчання і майбутні цілі у житті студентів 4–6-го курсів медичного факультету Полтавського державного медичного університету, а також які засоби для засвоєння матеріалу на сучас ному етапі для здобувачів вищої освіти є пріоритетними. Матеріалом для дослідження стало анонімне анкетування зазначеної групи респондентів. Виявлено значне погіршення психоемоційного стану у 90% опитаних за час повномасштабного вторгнення ворога в Україну у вигляді відчуття страху, апатії, депресії та панічних атак. Але при цьому анкетування виявило, що наші майбутні лікарі залишаються мотивованими до навчання, патріотично налаштованими, бачать своє майбутнє у нашій державі висококваліфіковани ми спеціалістами. Пріоритетними засобами навчання здобувачі вищої освіти вважають електронні системи, інформаційні технології та співпрацю з викладачами.
The relevance of the research article is determined by the traumatic events during the war in our country, which affect the psycho-emotional state of citizens and the everyday activities of society, including obtaining higher education. The purpose of the study was to find out how wartime affected the psychological state, motivation to study and future goals in the lives of students of the 4th-6th year of the medical faculty of the Poltava State Medical University, as well as what means for learning the material, at the current stage, for students higher education are a priority. The material for the research was an anonymous survey of the specified group of respondents. A significant deterioration of the psycho-emotional state of 90% of respondents during the full-scale enemy invasion of Ukraine from February 24, 2022, in the form of a feeling of fear, apathy, depression and panic attacks, was revealed. But at the same time, the survey revealed that our future doctors remain motivated to study, patriotic, see their future in our country as highly qualified specialists. Students of higher education consider electronic systems, information technologies and cooperation with teachers to be the priority means of learning
Ключові слова: психоемоційний стан
війна
навчання
psycho-emotional state
war
education
УДК: 378.147.61:355.01
ISSN: 2226-2008
DOI: 10.32782/2226-2008-2023-1-11
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21645
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра акушерства і гінекології № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ketova_Zminy_motyvatsii_do_navchannia_ta_psykhoemotsiinyi_stan.pdf264,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.