Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21678
Title: Виклики сучасної медичної освіти
Authors: Громова, Антоніна Макарівна
Мітюніна, Ніна Іванівна
Ляховська, Тетяна Юріївна
Талаш, Валентин Васильович
Прилуцька, Неоніла Олексіївна
Issue Date: 2023
Publisher: Полтавський державний медичний університет
Citation: Виклики сучасної медичної освіти / А. М. Громова, Н. І. Мітюніна, Т. Ю. Ляховська [та ін.] // Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 30 березня 2023 р. – Полтава, 2023. – С. 41–43.
Abstract: Висвітлено основні рівні підготовки майбутніх спеціалістів: безперервний професійний ріст, формальна, інформальна, неформальна освіта. Перший рівень - додипломна освіта, яку здобувач отримує під час навчання в університеті. Другий рівень - післядипломна освіта, тобто інтернатура. Третій рівень - це неформальна й інформальна освіта (самоосвіта).
The article reflects the main levels of training of future specialists: continuous professional growth, formal, informal, nonformal education. The first level is an undergraduate education, which the applicant receives during his studies at a university. The second level is postgraduate education, internship. The third level is non-formal and informal education (selfeducation).
Keywords: новітні технології
неформальна освіта
безперервний професійний розвиток
академічна доброчесність
стимуляційні центри
the latest technologies
non-formal education
continuous professional development
academic integrity
stimulation centers
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21678
Appears in Collections:Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hromova_AM_Vyklyky_suchasnoyi_medychnoyi_osvity.pdf91,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.