Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21861
Назва: Роль викладача у формуванні професійного іміджу сімейного лікаря
Автори: Ждан, Вячеслав Миколайович
Кітура, Євдокія Михайлівна
Бабаніна, Марина Юріївна
Іваницький, Ігор Валерійович
Ткаченко, Максим Васильович
Лебідь, Володимир Григорович
Дата публікації: 26-тра-2023
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Роль викладача у формуванні професійного іміджу сімейного лікаря / В. М. Ждан, Є. М. Кітура, М. Ю. Бабаніна, І. В. Іваницький, М. В. Ткаченко, В. Г. Лебідь // Матеріали VII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Полтавські дні громадського здоров’я», 26 травня 2023 року / ПДМУ ; [ред. кол.: В. М. Ждан, В. П., Лисак, І. А., Голованова та ін.]. – Полтава, 2023. – С. 30–34.
Короткий огляд (реферат): Основною задачею підготовки сучасних спеціалістів повинен стати комплексний підхід, який включає високий рівень як професійної, а також іміджевої підготовки. Одним із складових підготовки майбутнього сімейного лікаря є надання сучасної науково обґрунтованої інформації щодо формування та управління професійним іміджем. Це стає актуальним саме на заключному етапі навчання, коли випускники вже мають певний досвід професійного спілкування та гостро відчувають необхідність ефективної комунікації з колегами та досягнення комплаєнсу з пацієнтами різного віку. Саме на цьому етапі передача знань, накопиченого соціального досвіду майбутнім лікарям є необхідним та виправданим.
Ключові слова: професійний імідж
сімейний лікар
УДК: 614-027.555(075)
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21861
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра сімейної медицини і терапії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rol_vykladacha_u_formuvanni_profesiynoho_imidzhu_simeynoho_likarya.pdf470,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.