Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22055
Назва: Онлайн платформи як інструмент вдосконалення компетентностей викладача вищої школи
Автори: Боднар, Леся Анатоліївна
Скрипніков, Андрій Миколайович
Животовська, Лілія Валентинівна
Бойко, Дмитро Іванович
Дата публікації: 2023
Видавець: Івано-Франківський національний медичний університет
Бібліографічний опис: Онлайн платформи як інструмент вдосконалення компетентностей викладача вищої школи / Л. А. Боднар, А. М. Скрипніков, Л. В. Животовська, Д. І. Бойко // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : матеріали міжнар. наук.-метод. конф., м. Яремче- м. Івано-Франківськ, 22 вересня 2023 р. – Яремче ; Івано-Франківськ, 2023. – С. 15–16.
Короткий огляд (реферат): Онлайн платформи є зручним, дієвим та вигідним способом отримання нових знань в умовах сьогодення України. Масові відкриті онлайн курси можуть відіграти важливу роль у підвищенні рівня компетентності викладачів.
Ключові слова: онлайн платформи
компетентності викладача
УДК: 378-051:005.963:004
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22055
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра психіатрії, наркології та медичної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bodnar_LA_Onlayn_platformi.pdf238,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.