Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2211
Title: | Використання графів логічної структури занять у навчанні студентів на прикладі опортуністичних інфекцій, викликаних Acinetobacter spp. |
Other Titles: | Using a logical structure graphs of the classes in teaching students on the Opportunistic infections bu Acinetobacter spp. |
Authors: | Ананьєва, Майя Миколаївна Звягольська, Ірина Миколаївна Боброва, Нелля Олександрівна Лобань, Галина Андріївна Басараб, Ярослав Олексійович Ananieva, M. M. Bobrova, N. A. Zvyagolska, I. M. Loban’, G. A. Basarab, Ya. O. |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Використання графів логічної структури занять у навчанні студентів на прикладі опортуністичних інфекцій, викликаних Acinetobacter spp. / М. М. Ананьева, Н. О. Боброва, І. М. Звягольська [та ін.] // Матеріали XIII Всеукраїнськой науково-практичної конференції з міжнародною участю «Актуальні питання якості медичної освіти». – Тернопіль, 2016. – Т. 2. – C. 71–73. |
Abstract: | Під час самостійної підготовки студентами можуть бути використані графи логічної структури заняття. За допомогою цього методичного підходу студенти знайомляться з класичними та сучасними методами лабораторної діагностики інфекцій,викликаних Acinetobacter spp.; Logical structure graph can be used for self-preparation of students. By using this methodical approach in the diagnosis of infections caused by Acinetobacter spp students get acquainted with classic and contemporary methods of laboratory diagnosis. |
Keywords: | граф логічної структури заняття студенти Acinetobacter spp logical structure graph students |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2211 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра мікробіології, вірусології та імунології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Usingalogical_structure.pdf | 3,95 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.