Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22540
Назва: Problem education as the key of the formation of a future stomatologist
Інші назви: Проблемне навчання, як запорука формування майбутнього лікаря-стоматолога
Автори: Локес, Катерина Петрівна
Розколупа, Олександр Олексійович
Ставицький, Станіслав Олександрович
Торопов, Олександр Анатолійович
Білоконь, Сергій Олександрович
Аветіков, Давид Соломонович
Lokes, K. P.
Rozkolupa, O. O.
Stavytskyi, S. O.
Toropov, O. A.
Bilokon, S. O.
Avetikov, D. S.
Дата публікації: 22-гру-2023
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Problem education as the key of the formation of a future stomatologist = Проблемне навчання, як запорука формування майбутнього лікаря-стоматолога / K. P. Lokes, O. O. Rozkolupa, S. O. Stavytskyi, O. A. Toropov, S. O. Bilokon, D. S. Avetikov // Вісник проблем біології і медицини. – 2023. – Вип. 4 (171). – С. 275–279.
Короткий огляд (реферат): Необхідною складовою підготовки майбутнього лікаря-стоматолога на сучасному етапі є використання проблемного навчання, яке повинно зосереджуватися на пріоритетних проблемах охорони здоров’я та відповідати освітньо-професійній програмі та навчальному плану дисципліни, що викладається. Мета дослідження – визначити оптимальні методи навчання, які на сучасному етапі можуть бути застосовані на стоматологічних факультетах. На кафедрі хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії постійно приділяється увага впровадженню нових методів у навчальний процес. Особливу увагу слід звернути на розкриття рідкісних клінічних випадків, які можуть трапитися у подальшій практиці лікаря-стоматолога, оскільки дана категорія пацієнтів не є типовою, а також часто буває незрозумілою для молодого спеціаліста, що може оказати негативний вплив на надання стоматологічної допомоги такому хворому.
A necessary component of the training of a future dentist at the present stage is the use of problem-based learning, which should focus on priority healthcare issues and correspond to the educational and professional programme and curriculum of the discipline being taught. The study aims to determine the optimal teaching methods that can be applied at dental faculties at the present stage. At the Department of Surgical Dentistry and Oral and Maxillofacial Surgery, attention is constantly paid to introducing new methods in the educational process. Particular attention should be paid to the disclosure of rare clinical cases that may occur in the future practice of a dentist, as this category of patients is not typical and is often incomprehensible to a young specialist, which can have a negative impact on the provision of dental care to such a patient. The prospects of using problem-based learning in the process of training a dentist are relevant and require the involvement of not only higher education students but also scientific and pedagogical staf
Ключові слова: problem-based learning
medical education
проблемне навчання
медична освіта
УДК: 378.147:614.25:616.314
ISSN: 2077-4214
DOI: 10.29254/2077-4214-2023-4-171-275-279
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22540
Розташовується у зібраннях:Вісник проблем біології і медицини, Випуск 4 (171)
Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problem_education_as_the_key_of_the_formation.pdf757,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.