Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22865
Назва: Some aspects of work with the students at Physiology, Laboratory and Clinical Diagnostics lessons taking typological aspects into consideration
Автори: Tkachenko, O. V.
Singh, G.
Ткаченко, Олена Вікторівна
Дата публікації: 2024
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Tkachenko O. V. Some aspects of work with the students at Physiology, Laboratory and Clinical Diagnostics lessons taking typological aspects into consideration / O. V. Tkachenko, G. Singh // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 383–387.
Короткий огляд (реферат): Стаття описує велику необхiднiсть приймати до уваги внутрiшньо- та мiждисциплiнарну iнтеграцiю, типологiчну належнiсть дослiджуваних на заняттях з фiзiологiï, лабораторноï та клiнiчноï дiагностики, зокрема, пiд час робот зi студентами мiжнародного факультету, тому, що вони надають перевагу використанню мультидисцiплiнарноï iнтеграцiï у значно бiльшiй мiрi, нiж вiтчизнянi студенти. Автори надають приклади такого використання на практичних заняттях, а також пропонують використовувати широко типологiчнi аспекти на заняттях з лабораторноï та клiнiчноï дiагностики, коли студенти вiдповiдають про особливостi патологiчних станiв, ïхнi дiагностичнi критерiï, межi нормальних величин на своïх континентах, у своïх краïнах, частинах краïн та мiстах, приймаючи до уваги етнiчний, гендерний, вiковий та деякi iншi типологiчнi аспекти до уваги.
The article describes essentiality to take intra- and inter-disciplinary integration, the examined typological belonging into obligatory consideration at the lessons of Physiology, Laboratory and Clinical Diagnostics particularly while working with the International students because they prefer using multidisciplinary integration in much bigger extent than domestic students. The authors give examples of such applying at practical lessons as well as propose using typological aspects widely at Laboratory and Clinical Diagnostics lessons when the students answer about peculiarities of pathological conditions, their diagnostic criteria, normal values ranges in their own continents, countries, countries parts and cities taking ethnic typological aspect, gender, age and some other typological aspects into consideration.
Ключові слова: педагогiка
фiзiологiя
лабораторна дiагностика
iноземнi студенти
типологiï
pedagog
physiolog
laboratory Diagnostics
International students
typologies
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22865
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Laboratory_ Diagnostics_1.pdf342,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.