Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22868
Назва: To the question concerning some obligatory principles of modern Pedagogy and Medicine
Автори: Tkachenko, O. V.
Zhukova, M.Y u.
Ткаченко, Олена Вікторівна
Жукова, Марина Юріївна
Дата публікації: 2024
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Tkachenko O. V. To the question concerning some obligatory principles of modern Pedagogy and Medicine / O. V. Tkachenko, M. Yu. Zhukova // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 380–383.
Короткий огляд (реферат): Стаття описує головнi пiдходи сучасноï педагогiки та медицини, зокрема, фiлоcофськi, необхiднicть застосовувати значну мiж- та внутрiшньодисциплiнарну iнтеграцiю на заняттях, окремi пiдходи та методи для навчання пошукувачiв мiжнародного факультету на основi iнклюзивного навчання iз значенням максимальноï iндивiдуалiзацiï у навчаннi, прийняття до уваги типологiчноï належностi та гуманiзму, необхiдностi робити все найкраще для допомоги студентам мiжнародного факультету досягнути ïх максимальноï рiзнобiчноï адаптацiï, зокрема, культуральноï та крос-культуральноï, поєднувати наукову та освiтню дiяльнicть при роботi з ними, розвивати кросс-культуральну компетенцiю у викладачiв та пошукувачiв.
The article describes main approaches of modern Pedagogy and Medicine, particularly, the philosophical ones, essentiality to apply significant inter- and intra-disciplinary integration at the lessons, own approaches and methods while teaching the International applicants based on inclusive educating with meaning of maximal individualization in educating, typological belonging taking into consideration and humanism, doing all the best to help the International students to reach their maximal multi-faceted adaptation, in part, cultural and cross-cultural one, to unite scientific and educative activity while working with them, to develop cross-cultural competence in the tutors and the applicants
Ключові слова: персоналiзована медицина
iндивiдуальний пiдхiд навчання
iноземнi студенти
personalized medicine
education individual approach
International students
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22868
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
To_the_question_concerning.pdf332,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.