Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22894
Назва: Готовність до інноваційної діяльності як важлива професійна складова сучасного викладача медичного профілю
Автори: Каценко, Андрій Любославович
Шерстюк, Олег Олексійович
Свінцицька, Наталія Леонідівна
Білаш, Валентина Павлівна
Устенко, Роман Леонідович
Гринь, Володимир Григорович
Пілюгін, Андрій Валентинович
Дата публікації: 2024
Видавець: Полтава : Астрая
Бібліографічний опис: Готовність до інноваційної діяльності як важлива професійна складова сучасного викладача медичного профілю / А. Л. Каценко, О. О. Шерстюк, Н. Л. Свінцицька, В. П. Білаш, Р. Л. Устенко, В. Г. Гринь, А. В. Пілюгін // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 184–188.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлені питання щодо основних проблем, з якими матимуть справу сучасні науково-педагогічні працівники медичного профілю. З'ясовано, що до цих проблемних питань можна віднести такі, як постійне оновлення змісту освіти, гарантування високого рівня освітніх стандартів; самостійна постановка й вирішення творчих і дослідницьких завдань; безперервне оволодіння інноваційними технологіями в науковій діяльності, освітньому просторі та виховному процесі; розв’язання складних професійно-педагогічних проблем, які вимагають інтеграції знань, практичних умінь і навичок із такими суміжними із медициною науками як філософією, психологією, педагогікою, релігієзнавством, економікою, правознавством тощо; робота в єдиному інформаційному просторі, що передбачає раціональне використання інформаційних технологій у освітньому процесі. Доведено, що однією із важливих якостей науковопедагогічного працівника є готовність до інноваційної діяльності. Як показує досвід, ефективність професійної діяльності викладача небезпідставно пов’язується з його готовністю до інноваційної діяльності, яка є показником його здатності нетрадиційно вирішувати освітні проблеми.
The article highlights the issues of the main problems that modern scientific and pedagogical workers of medical profile will face. It has been found that these issues include the following: constant updating of the content of education, guaranteeing a high level of educational standards; independent formulation and solution of creative and research tasks; continuous mastering of innovative technologies in scientific activity, educational space and educational process; solving complex professional and pedagogical problems that require the integration of knowledge, practical skills and abilities with such related sciences as philosophy, psychology, pedagogy, religious studies, economics, law, etc.; working in a single information space, which involves the rational use of information technology in the educational process. It is proved that one of the important qualities of a research and teaching staff member is readiness for innovation. Experience shows that the effectiveness of a teacher's professional activity is reasonably associated with his or her readiness for innovation, which is an indicator of his or her ability to solve educational problems in an unconventional way.
Ключові слова: науково-педагогічний працівник
інноваційна діяльність
інформаційний простір
навчально-виховний процес
research and teaching staff
innovative activity
information space
educational process
ISSN: 978-617-8231-43-9
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22894
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра анатомії людини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hotovnist_do_innovatsiynoyi_diyalnosti.pdf235,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.