Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22923
Назва: Співдружність і взаєморозуміння викладача і студента – один із факторів підвищення якості навчання
Автори: Вородюхіна, Алла Кирилівна
Ярешко, Анатолій Григорович
Бондаренко, Віра Григорівна
Дата публікації: 2003
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Вородюхіна А. К. Співдружність і взаєморозуміння викладача і студента – один із факторів підвищення якості навчання / А. К. Вородюхіна, А. Г. Ярешко, В. Г. Бондаренко // Шляхи оптимізації педагогічної взаємодії у системі викладач-студент в умовах реформування вищої школи : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 2003. – С. 30–31.
Короткий огляд (реферат): Робота в студентському науковому гуртку, науково-дослідна робота в період навчання в академії найбільше заохочує до навчання, особливо з тієї проблеми, що вирішується в науковій роботі, тут якраз проявляються взаєморозуміння, співдружність викладача і студента, що впливає на вибір професії. Майже всі гуртківців нашої кафедри вибрали професію фтизіатра, не зважаючи на загрозу захворіти на туберкульоз, адже останнім ча¬сом збільшилась захворюваність на туберкульоз співробітників проти¬туберкульозних закладів. Причиною вибору професії фтизіатра біль¬шість інтернів вважає свого викладача з фтизіатрії, який зумів прище¬пити інтерес до цієї професії і став прикладом для подальшого їхнього життя.
Ключові слова: якість навчання
взаєморозуміння викладача- студента
педагогічна майстерність викладача
професійна майстерність викладача
студентський науковий гурток
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22923
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 3 з фтизіатрією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vorodiukhina_Spivdruzhnist_i_vzaiemorozuminnia.pdf1,13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.