Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22923
Title: Співдружність і взаєморозуміння викладача і студента – один із факторів підвищення якості навчання
Authors: Вородюхіна, Алла Кирилівна
Ярешко, Анатолій Григорович
Бондаренко, Віра Григорівна
Issue Date: 2003
Publisher: Полтавський державний медичний університет
Citation: Вородюхіна А. К. Співдружність і взаєморозуміння викладача і студента – один із факторів підвищення якості навчання / А. К. Вородюхіна, А. Г. Ярешко, В. Г. Бондаренко // Шляхи оптимізації педагогічної взаємодії у системі викладач-студент в умовах реформування вищої школи : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 2003. – С. 30–31.
Abstract: Робота в студентському науковому гуртку, науково-дослідна робота в період навчання в академії найбільше заохочує до навчання, особливо з тієї проблеми, що вирішується в науковій роботі, тут якраз проявляються взаєморозуміння, співдружність викладача і студента, що впливає на вибір професії. Майже всі гуртківців нашої кафедри вибрали професію фтизіатра, не зважаючи на загрозу захворіти на туберкульоз, адже останнім ча¬сом збільшилась захворюваність на туберкульоз співробітників проти¬туберкульозних закладів. Причиною вибору професії фтизіатра біль¬шість інтернів вважає свого викладача з фтизіатрії, який зумів прище¬пити інтерес до цієї професії і став прикладом для подальшого їхнього життя.
Keywords: якість навчання
взаєморозуміння викладача- студента
педагогічна майстерність викладача
професійна майстерність викладача
студентський науковий гурток
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22923
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 3 з фтизіатрією

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vorodiukhina_Spivdruzhnist_i_vzaiemorozuminnia.pdf1,13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.