Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23127
Назва: Соціально-психологічні аспекти формування професійної компетентності студента медичних закладів України
Автори: Герасименко, Лариса Олександрівна
Іщейкіна, Юлія Олексіївна
Приліпка, Катерина Олегівна
Herasymenko, L. O.
Ishcheykina, Yu. O.
Prylipka, K. O.
Дата публікації: 2024
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Герасименко Л. О. Соціально-психологічні аспекти формування професійної компетентності студента медичних закладів України / Л. О. Герасименко, Ю. О. Іщейкіна , К. О. Приліпка // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIIІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 65–69.
Короткий огляд (реферат): Освітній процес – це інструмент для сучасної людини, за допомогою якого вона здійснює своє вдосконалення. Орієнтиром на сьогодні став компетентнісно-орієнтований підхід до формування концепції освіти. Кожна молода людина після закінчення школи повинна вміти активно діяти, приймати рішення, які можуть змінюватись в залежності від нових потреб. Пріоритетними напрямами розвитку освіти є навчання та виховання учнів, щоб випустити зі школи конкурентоспроможного випускника – всебічно розвинену, здатну до критичного мислення цілісну особистість із активною позицією, інноватора, здатного змінювати навколишній світ та вчитися протягом усього життя. Потрібне впровадження сучасних інформаційних технологій в освітній процес. Разом з тим нагальною залишається здатність майбутнього студента медика формувати міжособистісні стосунки, вступати в комунікацію, володіти різними соціальними здібностями та вмінями.
The educational process is a tool for a modern person to improve themselves. Today's benchmark is a competency-based approach to the formation of the concept of education. Every young person after graduation should be able to act actively, make decisions that may change depending on new needs. The priority areas of education development are the training and education of students to produce a competitive graduate - a well-rounded, critically minded, holistic personality with an active position, an innovator capable of changing the world around him or her and learning throughout life. It is necessary to introduce modern information technologies into the educational process. At the same time, the ability of a future medical student to form interpersonal relationships, engage in communication, and possess various social abilities and skills remains urgent.
Ключові слова: сучасна освіта
комунікація
професійна компетентність
студенти медики
modern education
communication
professional competence
medical students
ISBN: 978-617-8231-43-9
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23127
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра психіатрії, наркології та медичної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Professional_competence_student_1.pdf154,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.