Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23127
Title: Соціально-психологічні аспекти формування професійної компетентності студента медичних закладів України
Authors: Герасименко, Лариса Олександрівна
Іщейкіна, Юлія Олексіївна
Приліпка, Катерина Олегівна
Herasymenko, L. O.
Ishcheykina, Yu. O.
Prylipka, K. O.
Issue Date: 2024
Publisher: Полтавський державний медичний університет
Citation: Герасименко Л. О. Соціально-психологічні аспекти формування професійної компетентності студента медичних закладів України / Л. О. Герасименко, Ю. О. Іщейкіна , К. О. Приліпка // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIIІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 65–69.
Abstract: Освітній процес – це інструмент для сучасної людини, за допомогою якого вона здійснює своє вдосконалення. Орієнтиром на сьогодні став компетентнісно-орієнтований підхід до формування концепції освіти. Кожна молода людина після закінчення школи повинна вміти активно діяти, приймати рішення, які можуть змінюватись в залежності від нових потреб. Пріоритетними напрямами розвитку освіти є навчання та виховання учнів, щоб випустити зі школи конкурентоспроможного випускника – всебічно розвинену, здатну до критичного мислення цілісну особистість із активною позицією, інноватора, здатного змінювати навколишній світ та вчитися протягом усього життя. Потрібне впровадження сучасних інформаційних технологій в освітній процес. Разом з тим нагальною залишається здатність майбутнього студента медика формувати міжособистісні стосунки, вступати в комунікацію, володіти різними соціальними здібностями та вмінями.
The educational process is a tool for a modern person to improve themselves. Today's benchmark is a competency-based approach to the formation of the concept of education. Every young person after graduation should be able to act actively, make decisions that may change depending on new needs. The priority areas of education development are the training and education of students to produce a competitive graduate - a well-rounded, critically minded, holistic personality with an active position, an innovator capable of changing the world around him or her and learning throughout life. It is necessary to introduce modern information technologies into the educational process. At the same time, the ability of a future medical student to form interpersonal relationships, engage in communication, and possess various social abilities and skills remains urgent.
Keywords: сучасна освіта
комунікація
професійна компетентність
студенти медики
modern education
communication
professional competence
medical students
ISBN: 978-617-8231-43-9
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23127
Appears in Collections:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра психіатрії, наркології та медичної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Professional_competence_student_1.pdf154,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.