Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23234
Назва: Analysis of the various teaching methods using effectiveness in the future doctors training
Інші назви: Аналіз ефективності використання різноманітних методів навчання при підготовці майбутніх лікарів
Автори: Sorokina, S. I.
Shevchenko, T. I.
Shaposhnyk, O. A.
Kudrya, I. P.
Prykhodko, N. P.
Сорокіна, Світлана Іванівна
Шевченко, Тетяна Іванівна
Шапошник, Ольга Анатоліївна
Кудря, Ірина Павлівна
Приходько, Наталія Петрівна
Дата публікації: 25-бер-2024
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Analysis of the various teaching methods using effectiveness in the future doctors training / S. I. Sorokina, T. I. Shevchenko, O. A. Shaposhnyk, I. P. Kudrya, N. P. Prykhodko // Bulletin of problems in biology and medicine. – 2024. – Issue 1 (172). – Р. 304–309.
Короткий огляд (реферат): Under martial law, the introduction of a variety of modern educational opportunities is of particular importance. This requires not only the availability of high-tech equipment but also the effective use of traditional and modern interactive learning technologies. The article analyses students' attitudes to the introduction of certain interactive and traditional teaching methods and evaluates the effectiveness of their use in the training of future doctors. Based on the analysis of the student survey results, a fairly high assessment of the introduction of new technologies in the teaching process in the internal medicine clinic, in particular, the case-study method, was revealed. The simulation method was also recognised as optimal for learning the educational material, which has proved itself in recent years due to certain changes in the patient selection process at clinical sites.
Впровадження різноманітних сучасних освітніх можливостей набуває особливого значення в умовах воєнного стану. Це вимагає не лише наявності високотехнологічного оснащення, але і ефективного використання традиційних та новітніх інтерактивних навчальних технологій. Проаналізовано ставлення здобувачів освіти до впровадження окремих інтерактивних та традиційних методів навчання та оцінена ефективність їх використання в процесі підготовки майбутніх лікарів. На підставі аналізу результатів анкетування здобувачів освіти виявлено достатньо високу оцінку впровадження новітніх технологій у процес викладання у клініці внутрішньої медицини, зокрема, case-study методу. Оптимальним для засвоєння навчального матеріалу також був визнаний симуляційний метод, який виправдав себе впродовж останніх років у зв’язку із певними змінами у процесі підбору пацієнтів на клінічних базах.
Ключові слова: interactive learning technologies
traditional teaching methods
simulation method
case-study
інтерактивні навчальні технології
традиційні методи навчання
симуляційний метод
case-study
ISSN: 2077-4214
DOI: 10.29254/2077-4214-2024-1-172-304-309
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23234
Розташовується у зібраннях:Вісник проблем біології і медицини, Випуск 1 (172)
Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
analysis_of_the_various_teaching_methods_using_effectiveness_in_the_future_doctors_training.pdf749,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.