Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23340
Назва: Клінічний розбір пацієнтів як навчальний інструмент вивчення дисципліни «Внутрішня медицина»
Автори: Третяк, Наталія Григорівна
Шапошник, Ольга Анатоліївна
Шевченко, Тетяна Іванівна
Приходько, Наталія Петрівна
Кудря, Ірина Павлівна
Сорокіна, Світлана Іванівна
Третяк, Ігор Миколайович
Дата публікації: 28-бер-2024
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Клінічний розбір пацієнтів як навчальний інструмент вивчення дисципліни «Внутрішня медицина» / Н. Г. Третяк, О. А. Шапошник, Т. І. Шевченко [та ін.] // Науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 28 березня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 257–259.
Короткий огляд (реферат): Проведення клінічних розборів на кафедрі внутрішньої медицини №1 сприяє не лише засвоєнню нових професійних знань, розвитку ключових навичок аналітичного мислення, етики і комунікації, а й розвитку вмінь роботи в команді, спільного аналізу клінічних випадків і прийняття обґрунтованих рішень.
Conducting clinical case discussions at the Department of Internal Medicine №1 not only facilitates the acquisition of new professional knowledge but also develops key skills in analytical thinking, ethics, and communication. Furthermore, it fosters teamwork abilities, enabling collaborative analysis of clinical cases and making well-founded decisions.
Ключові слова: клінічні розбори
групова навчальна діяльність
внутрішня медицина
clinical case discussions
group learning activities
internal medicine
ISBN: 978-617-8231-55-2
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23340
Розташовується у зібраннях:Науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти
Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
klinichnyy_rozbir_patsiyentiv_yak_navchalʹnyy_instrument_vyvchennya_dystsypliny_«vnutrishnya_medytsyna».pdf2,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.