Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3224
Title: Формування професійної особистості майбутніх лікарів шляхом вивчення когнітивних стилей
Other Titles: Formation offuture doctors professional personality by studying cognitive styles
Authors: Скрипник, Ігор Миколайович
Скрыпник, Игорь Николаевич
Skrypnyk, I.
Приходько, Наталія Петрівна
Приходько, Наталия Петровна
Prykhodko, N.
Гопко, Олександр Феліксович
Гопко, Александр Феликсович
Gopko, O.
Новак, Ольга Володимирівна
Новак, Ольга Владимировна
Novak, O.
Issue Date: 15-May-2015
Publisher: Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського, «Укрмедкнига»
Citation: Формування професійної особистості майбутніх лікарів шляхом вивчення когнітивних стилей / І. М. Скрипник, Н. П. Приходько, О. Ф. Гонко, О. В. Новак // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України : матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 15-16 травня 2014 р.). – Тернопіль, 2014. – С. 365–367.
Abstract: Ефективність навчання визначається особистістю студента, який повинен усвідомлювати та брати на себе певну частку відповідальності за результати навчання. Такий підхід в формуванні професійної особистості диктує необхідність при розгляді сугносгі поняття «навчання» зміщувати акценти з викладацької діяльності на діяльність студента. Вивчивши когнітивні стратегії та прийоми студента, викладач, в свою чергу, повинен створити сприятливе середовище в навчальному процесі, що дозволяє студенту бути активним його учасником і розвивати в собі здатність до самонавчання та формування кваліфікованого спеціаліста ; The effectiveness of training is determined by the student’s individuality. He must be aware and to take on some responsibility for learning outcomes. This approach to the formation of professional personality dictates the necessity to transfer the emphasis from teaching to student activities. After examining the student’s cognitive strategies and techniques teacher must create an enabling environment in the educational process. This allows the student to be an active participant in the learning process and develop the ability to self-learning and the formation of a qualified professional.
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3224
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
formuv_prof_osob_majb_likar.pdf297,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.