Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3307
Title: | Інформаційні технології як невід’ємна складова якісної підготовки майбутніх лікарів |
Other Titles: | Информационные технологии как неотъемлемая составляющая качественной подготовки будущих врачей Information technologies as an integral part of qualitative training of future physicians |
Authors: | Оленець, Світлана Юріївна Оленец, Светлана Юрьевна Olenets, S. Yu. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» |
Citation: | Оленець С. Ю. Інформаційні технології як невід’ємна складова якісної підготовки майбутніх лікарів / С. Ю. Оленець // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня, 2016. – Полтава, 2016. – С. 157–158. |
Abstract: | Інформаційні технології (ІТ) – важливий інструмент якісної підготовки медичних фахівців у сучасних умовах. Їх використання дозволяє реалізувати суб’єкт-суб’єктні відносини педагога і студента, що підвищує обізнаність, вправність та компетентність останнього; Information technology (IT) is an important tool for quality training of medical professionals in modern conditions. Their use allows to realize the subject-subject relations of the teacher and the student, which increases the awareness, skill and competence of the latter; Информационные технологии (ИТ) - важный инструмент качественной подготовки медицинских специалистов в современных условиях. Их использование позволяет реализовать субъект-субъектные отношения педагога и студента, повышает осведомленность, ловкость и компетентность последнего. |
Keywords: | ІТ дистанційне навчання наукова діяльність ИТ дистанционное обучение научная деятельность |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3307 |
Appears in Collections: | Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах Наукові праці. Кафедра фізики |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.