Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3331
Назва: До проблеми формування етико-деонтологічної культури у студентів-стоматологів
Інші назви: К проблеме формирования этико-деонтологической культуры у студентов-стоматологов
The problem of the formation of ethical and deontological culture among students-dentists
Автори: Ющенко, Юлія Петрівна
Ющенко, Юлия Петровна
Yushchenko, Y. P.
Павленкова, Оксана Сергіївна
Павленкова, Оксана Сергеевна
Pavlenkova, O. S.
Дата публікації: 2014
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Ющенко Ю. П. До проблеми формування етико-деонтологічної культури у студентів-стоматологів/ Ю. П. Ющенко, О. С. Павленкова// Сучасні технології управління навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах : матеріали навчально-наукової конференції з міжнародною участю – Полтава, 2014. – С. 256–258.
Короткий огляд (реферат): Однією з головних умов досягнення успіху в лікуванні є довіра хворого до лікаря. Аналіз стоматологічної практики свідчить, що конфлікти, пов’язані з невмінням спілкуватися з пацієнтом і завойовувати його довіру, виникають найчастіше за будь-які інші скарги. Щоб завоювати цю довіру, недостатньо мати високі фахові знання, треба ще вміти знайти підхід до хворого. Встановлення довірливого міжособистісного контакту в системі «лікар-пацієнт», ефективне спілкування лікаря з пацієнтом у процесі лікування є провідними факторами до успішного лікування. Слід підкреслити, що деонтологія у стоматології тісно пов’язана з профілактикою конфліктних ситуацій у системі міжособистісних відносин «лікар-пацієнт». Крім того успіх стоматологічного лікування багато в чому залежить від психологічних аспектів адаптації пацієнтів до певних стоматологічних втручань. Взагалі, психологічні знання, навики і вміння лікаря-стоматолога складають важливий аспект медичної деонтології, оскільки дозволяють йому визначити індивідуально-психологічні особливості особистості пацієнта для вибору найкращої тактики при стоматологічному обслуговуванні. При неспроможності лікаря-стоматолога діагностувати тип особистості пацієнта, при незнанні ним алгоритму поведінки з людьми того чи іншого характерологічного типу і невмінні психологічно правильно вибудувати свою домінантну роль у лікувальному процесі підвищується ймовірність підвищення впливу суб’єктивних оцінок, продукованих самим пацієнтом. Тому з метою ефективної взаємодії у системі «лікар-пацієнт» варто враховувати характер, темперамент, тип нервової системи пацієнта. Знання різних характерологічних типів пацієнтів необхідні будь-якому лікарю, і перш за все для того, щоб застосовувати психотерапевтичний вплив у рамках деонтологічної поведінки лікаря-стоматолога. Разом з тим питання, пов’язані з вивчення типів реагування пацієнтів з різними характерологічними особливостями на стоматологічному прийомі, їх впливом на процес на адаптації до різних стоматологічних практик, вивчені недостатньо.
Ключові слова: етика
деонтологія
навчальний процес
студенти
этика
деонтология
учебный процесс
студенты
ethics
deontology
learning process
students
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3331
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра дитячої терапевтичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
yup.pdf218,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.