Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4715
Title: | Полевый подход при изучении русского языка как иностранного |
Other Titles: | Полевий підхід під час вивчення російської мови як іноземної Field approach in the study of Russian as a Foreign Language |
Authors: | Глобина, Людмила Викторовна Богиня, Лариса Викторовна Глобіна, Людмила Вікторівна Богиня, Лариса Вікторівна Globina, L. Boginya, L. |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Полтава: АСМІ |
Citation: | Глобина Л. В. Полевый подход при изучении русского языка как иностранного / Л. В. Глобина, Л. В. Богиня // Імідж сучасного педагога. – 2012. – № 6 (125). – С. 54–57. |
Abstract: | Рассматриваются возможности использования семантической модели лексико-семантического поля партитивной лексики в практике преподавания русского языка как иностранного; Розглядаються можливості використання семантичної моделі лексико-семантичного поля партитивної лексики у практиці викладання російської мови як іноземної; The article discusses the possibilities of use the semantic model of the lexical- semantic field of the partitive lexis in the experience of teaching Russian as a foreign Language. |
Keywords: | лексико-семантическое поле партитивная лексика ядро периферия сема лексико-семантичне поле партитивна лексика ядро периферія сема lexical-semantic field partitive lexis a nucleus periphery sema |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4715 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Навчально-науковий центр з підготовки іноземних громадян Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
polevyiy.pdf | 452,71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.