Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/516
Title: Сучасні підходи до методики проведення занять у субординатурі як запорука формування клінічного мислення майбутнього лікаря
Authors: Гасюк, Наталія Володимирівна
Бойченко, Ольга Миколаївна
Issue Date: 2017
Publisher: Міністерство охорони здоров’я України, Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Citation: Гасюк Н. В. Сучасні підходи до проведення занять у субординатурі як запорука формування клінічного мислення майбутнього лікаря / Н. В. Гасюк, О. М. Бойченко // Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 23 березня 2017 р. – Полтава, 2017. – С. 29–30.
Abstract: Клінічне мислення – це невід’ємна складова свідомості студента-медика. Особливо гостро це питання, як і питання якості освіти, постає щодо студентів-субординаторів. Запропонований авторами креативний підхід до проведення практичних занять із дисципліни «Терапевтична стоматологія» в субординатурі забезпечує формування клінічного мислення і потребує висловлення власної думки в колі студентів під час занять та співпраці з викладачем.
Keywords: освіта
мислення
аналіз
синтез
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/516
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології
Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_technique_of_the_lesson_and_the_clinical_thinking_of_the_doctor.pdf10,88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.