Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5967
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубінін, Сергій Іванович-
dc.contributor.authorВаценко, Анжела Володимирівна-
dc.contributor.authorПілюгін, Валентин Олексійович-
dc.contributor.authorРябушко, Олена Борисівна-
dc.contributor.authorУлановська, Наталія Аркадіївна-
dc.date.accessioned2018-02-15T08:16:13Z-
dc.date.available2018-02-15T08:16:13Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationТестування студентів як критерій ефективного навчання в умовах кредитно-модульної системи / С. І. Дубінін, А. В. Ваценко, В. О. Пілюгін [та ін.] // Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ України: результати, проблеми та перспективи : матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції. – Тернопіль, 2010. – С. 161–163.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 57: 378. 14-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5967-
dc.description.abstractТестування студентів як критерій ефективного навчання в умовах кредитно-модульної системи. На сучасному етапі, при належному організаційно-методичному забезпеченні, тестування може стати одним з найбільш ефективних та гнучких методів контролю знань студентів. Особливе місце серед тестів різного рівня складності займають тестові завдання ліцензійного іспиту «Крок-1» та ситуаційні задачі. Тестовий контроль дає можливість одночасно перевірити знання групи студентів, при цьому несе мотиваційне навантаження і спрямовує студентів на активну самостійну підготовку;Тестирование студентов как критерий эффективного обучения в условиях кредитно-модульной системы. На современном этапе при должном организационно-методическом обеспечении тестирование может стать одним из наиболее эффективных и гибких методов контроля знаний студентов. Особенное место среди тестов разного уровня сложности занимают тестовые задания лицензионного экзамена «Крок-1» и ситуационные задачи. Тестовый контроль дает возможность одновременно проверить знания группы студентов, при этом несет мотивационную нагрузку и направляет студентов на активную самостоятельную подготовку; Testing of students as criterion of the effective teaching in the conditions of the credit-module system. On the modern stage at a due organizationally methodical providing of testing can become to one of the most effective and flexible methods of control of knowledges of students. The special place among the tests of different type of complication is occupied by the test tasks of the licensed examination «Krok-1» and situational tasks. Test control enables to check up knowledge of group of students, carries the motivational loading and sends students to active independent preparation.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний Вищий Навчальний Заклад "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського"uk_UA
dc.subjectкредитно-модульна системаuk_UA
dc.subjectкритерії ефективностіuk_UA
dc.subjectмедична біологіяuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.subject«Крок-1»uk_UA
dc.subjectкредитно-модульная системаuk_UA
dc.subjectкритерии эффективностиuk_UA
dc.subjectмедицинская биологияuk_UA
dc.subject«Крок-1»uk_UA
dc.subjectcredit-module systemuk_UA
dc.subjectefficiency criterioruk_UA
dc.subjectmedical biologyuk_UA
dc.subject«Krok -1»uk_UA
dc.titleТестування студентів як критерій ефективного навчання в умовах кредитно-модульної системиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра біології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
testyvannya_stydentiv_yak_kriteriy.pdf301,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.