Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6241
Title: Педагогічна діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів: системний підхід
Authors: Бєляєва, Олена Миколаївна
Беляева, Елена Николаевна
Bieliaieva, O. M.
Issue Date: 2017
Citation: Бєляєва О. М. Педагогічна діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів: системний підхід / О. М. Бєляєва // Імідж сучасного педагога. – 2017. – № 1 (170). – С. 33–36.
Abstract: Актуалізовано зміст понять «діяльність» і «педагогічна діяльність». Проаналізовано педагогічну діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів у контексті системного підходу. Уточнено функціональні компоненти педагогічної діяльності цієї категорії науково-педагогічних працівників; В статье актуализируется содержание понятий «деятельность» и «педагогическая деятельность». Проанализирована педагогическая деятельность преподавателей высших медицинских учебных заведений в контексте системного подхода. Уточнены функциональные компоненты педагогической деятельности этой категории научно-педагогических работников; The article foregrounds the content of concepts «activity» and «pedagogical activity». In the context of systematic approach, the analysis of pedagogical activity of lecturers at higher medical education institutions has been performed. The functional components of educational system have been redefined.
Keywords: системний підхід
педагогічна діяльність
вищий медичний навчальний заклад
функціональні компоненти
системный подход
педагогическая деятельность
высшее медицинское учебное заведение
функциональные компоненты
systematic approach
pedagogical activity
higher medical education institution
functional components
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6241
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pedahohichna_diialnist_vykladachiv.pdf292,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.