Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6475
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПротовень, Оксана Павлівна-
dc.contributor.authorПротовень, Оксана Павловна-
dc.contributor.authorProtoven, O. P.-
dc.contributor.authorЛисанець, Юлія Валеріївна-
dc.contributor.authorЛисанец, Юлия Валериевна-
dc.contributor.authorLysanets, Y. V.-
dc.date.accessioned2018-03-01T08:37:06Z-
dc.date.available2018-03-01T08:37:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПротовень О.П. The role of conversation analysis tool in developing communication skills of medical ESL students / Ю. В. Лисанець, О. П. Протовень // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей ІІ Всеукр. наук.-практичн. Конференції з міжнар. участю, 8–9 червня, 2017., м. Полтава: ВДНЗУ «УМСА». – С. 150–152.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.147.88-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6475-
dc.description.abstractУ статті розглядаються основні механізми конверсаційного аналізу, етапи і методи розвитку конкретних комунікативних навичок (обговорення дискусійного питання,, уточнення точки зору співрозмовника та аргументування власної позиції) студентів медичних ВНЗ. Методика конверсаційного аналізу (CAT), розроблена викладацьким колективом Стенфордського Університету, є ефективним засобом формативного оцінювання. Запропонована методика експліцитно демонструє загальну комунікативну компетентність студентів, ступінь опанування змісту навчання, надає можливість студентам перевірити рівень своїх досягнень і допомагає вчасно виявити прогалини у засвоєнні навчального матеріалу; The paper focuses on basic mechanisms of conversation analysis, describes the stages and methods of developing certain communication skills (negotiating, clarifying and fortifying ideas) in medical ESL students. The Conversation Analysis Tool (CAT), developed by Stanford Online teaching team, is an effective means of formative assessment: it clearly represents students’ general communicative competence, their achievements in the studied topics, as well as relevant gaps in mastering the material; В статье рассматриваются основные механизмы конверсационного анализа, этапы и методы развития конкретных коммуникативных навыков (обсуждение дискуссионного вопроса, уточнение точки зрения собеседника и аргументация собственной позиции) студентов медицинских ВУЗов. Методика конверсационного анализа (CAT), разработанная преподавательским коллективом Стэнфордского Университета, является эффективным средством формативного оценивания. Предложенная методика эксплицитно демонстрирует общую коммуникативную компетентность студентов, степень освоения содержания обучения, предоставляет возможность студентам проверить уровень своих достижений и помогает вовремя выявить пробелы в усвоении учебного материала.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectконверсаційний аналізuk_UA
dc.subjectкомунікативні навичкиuk_UA
dc.subjectформативне оцінюванняuk_UA
dc.subjectConversation Analysis Tooluk_UA
dc.subjectcommunication skillsuk_UA
dc.subjectformative assessmentuk_UA
dc.subjectконверсационный анализuk_UA
dc.subjectкоммуникативные навыкиuk_UA
dc.subjectформативное оцениваниеuk_UA
dc.titleThe role of conversation analysis tool in developing communication skills of medical ESL studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_role_of_conversation_analysis.pdf285,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.