Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6475
Назва: The role of conversation analysis tool in developing communication skills of medical ESL students
Автори: Протовень, Оксана Павлівна
Протовень, Оксана Павловна
Protoven, O. P.
Лисанець, Юлія Валеріївна
Лисанец, Юлия Валериевна
Lysanets, Y. V.
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Протовень О.П. The role of conversation analysis tool in developing communication skills of medical ESL students / Ю. В. Лисанець, О. П. Протовень // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей ІІ Всеукр. наук.-практичн. Конференції з міжнар. участю, 8–9 червня, 2017., м. Полтава: ВДНЗУ «УМСА». – С. 150–152.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються основні механізми конверсаційного аналізу, етапи і методи розвитку конкретних комунікативних навичок (обговорення дискусійного питання,, уточнення точки зору співрозмовника та аргументування власної позиції) студентів медичних ВНЗ. Методика конверсаційного аналізу (CAT), розроблена викладацьким колективом Стенфордського Університету, є ефективним засобом формативного оцінювання. Запропонована методика експліцитно демонструє загальну комунікативну компетентність студентів, ступінь опанування змісту навчання, надає можливість студентам перевірити рівень своїх досягнень і допомагає вчасно виявити прогалини у засвоєнні навчального матеріалу; The paper focuses on basic mechanisms of conversation analysis, describes the stages and methods of developing certain communication skills (negotiating, clarifying and fortifying ideas) in medical ESL students. The Conversation Analysis Tool (CAT), developed by Stanford Online teaching team, is an effective means of formative assessment: it clearly represents students’ general communicative competence, their achievements in the studied topics, as well as relevant gaps in mastering the material; В статье рассматриваются основные механизмы конверсационного анализа, этапы и методы развития конкретных коммуникативных навыков (обсуждение дискуссионного вопроса, уточнение точки зрения собеседника и аргументация собственной позиции) студентов медицинских ВУЗов. Методика конверсационного анализа (CAT), разработанная преподавательским коллективом Стэнфордского Университета, является эффективным средством формативного оценивания. Предложенная методика эксплицитно демонстрирует общую коммуникативную компетентность студентов, степень освоения содержания обучения, предоставляет возможность студентам проверить уровень своих достижений и помогает вовремя выявить пробелы в усвоении учебного материала.
Ключові слова: конверсаційний аналіз
комунікативні навички
формативне оцінювання
Conversation Analysis Tool
communication skills
formative assessment
конверсационный анализ
коммуникативные навыки
формативное оценивание
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6475
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_role_of_conversation_analysis.pdf285,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.