Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6475
Title: The role of conversation analysis tool in developing communication skills of medical ESL students
Authors: Протовень, Оксана Павлівна
Протовень, Оксана Павловна
Protoven, O. P.
Лисанець, Юлія Валеріївна
Лисанец, Юлия Валериевна
Lysanets, Y. V.
Issue Date: 2017
Citation: Протовень О.П. The role of conversation analysis tool in developing communication skills of medical ESL students / Ю. В. Лисанець, О. П. Протовень // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей ІІ Всеукр. наук.-практичн. Конференції з міжнар. участю, 8–9 червня, 2017., м. Полтава: ВДНЗУ «УМСА». – С. 150–152.
Abstract: У статті розглядаються основні механізми конверсаційного аналізу, етапи і методи розвитку конкретних комунікативних навичок (обговорення дискусійного питання,, уточнення точки зору співрозмовника та аргументування власної позиції) студентів медичних ВНЗ. Методика конверсаційного аналізу (CAT), розроблена викладацьким колективом Стенфордського Університету, є ефективним засобом формативного оцінювання. Запропонована методика експліцитно демонструє загальну комунікативну компетентність студентів, ступінь опанування змісту навчання, надає можливість студентам перевірити рівень своїх досягнень і допомагає вчасно виявити прогалини у засвоєнні навчального матеріалу; The paper focuses on basic mechanisms of conversation analysis, describes the stages and methods of developing certain communication skills (negotiating, clarifying and fortifying ideas) in medical ESL students. The Conversation Analysis Tool (CAT), developed by Stanford Online teaching team, is an effective means of formative assessment: it clearly represents students’ general communicative competence, their achievements in the studied topics, as well as relevant gaps in mastering the material; В статье рассматриваются основные механизмы конверсационного анализа, этапы и методы развития конкретных коммуникативных навыков (обсуждение дискуссионного вопроса, уточнение точки зрения собеседника и аргументация собственной позиции) студентов медицинских ВУЗов. Методика конверсационного анализа (CAT), разработанная преподавательским коллективом Стэнфордского Университета, является эффективным средством формативного оценивания. Предложенная методика эксплицитно демонстрирует общую коммуникативную компетентность студентов, степень освоения содержания обучения, предоставляет возможность студентам проверить уровень своих достижений и помогает вовремя выявить пробелы в усвоении учебного материала.
Keywords: конверсаційний аналіз
комунікативні навички
формативне оцінювання
Conversation Analysis Tool
communication skills
formative assessment
конверсационный анализ
коммуникативные навыки
формативное оценивание
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6475
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_role_of_conversation_analysis.pdf285,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.