Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6962
Title: Педагогічні аспекти діалогу в контексті освіти у дослідженнях педагогів загальноосвітніх навчальних закладів Великої Британії
Other Titles: Pedagogical aspects of dialogue in the frame of education in research works of British teachers in general education schools of Great Britain
Authors: Романко, Ірина Григорівна
Романко, Ирина Григорьевна
Romanko, I. H.
Issue Date: 2008
Citation: Романко І. Г. Педагогічні аспекти діалогу в контексті освіти у дослідженнях педагогів загальноосвітніх навчальних закладів Великої Британії / І. Г. Романко // Інноваційний розвиток суспільства за умов крос-культурних взаємодій : міжнар. наук. конф., Суми, 20-21 лют. 2008 р. – Суми, 2008. – С. 80–82.
Abstract: Вивчення сучасних британських позицій теоретичних ідей та досвіду британських педагогів щодо характеру, змісту та форм педагогічного спілкування, шляхів досягнення та реалізації педагогічного діалогу на уроці та в позаурочній роботі може сприяти подоланню стереотипів, що тривалий час існують у вітчизняній педагогічній практиці й зумовлюють частіше недемократичний підхід до взаємодії, діяльності та спілкування учителя та учнів; Studying of modern British attitudes of theoretical ideas and experiment of British teachers according to pattern, matter and forms of pedagogical communication, achievements ways of pedagogical dialogue during the educational and off- studying process can break the stereotypes which long time existed in native Pedagogical practice and determined a non-democratic way of interaction between teacher and pupils.
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6962
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pedahohichni_aspekty_dialohu.pdf213,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.