Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7192
Title: Інноваційні підходи до викладання пропедевтики педіатрії студентам-іноземцям як ключовий компонент професійної підготовки майбутніх лікарів
Other Titles: Innovative approaches to the teaching of propaedeutics of paediatrics for foreign students as a key component of the training of future doctors
Authors: Фесенко, Марія Євгенівна
Зюзіна, Лариса Степанівна
Козакевич, Вероніка Клавдіївна
Гасюк, Наталія Іванівна
Калюжка, Олена Олександрівна
Fesenko, M.
Ziuzina, L.
Kozakevich, V.
Gasyuk, N.
Kaljuzhka, O.
Issue Date: 2016
Publisher: Тернопільський державний медичний університет імені І. Горбачевського МОЗ України
Citation: Інноваційні підходи до викладання пропедевтики педіатрії студентам-іноземцям як ключовий компонент професійної підготовки майбутніх лікарів / М. Є. Фесенко, Л. С. Зюзіна, В. К. Козакевич [та ін.] // Актуальні питання якості медичної освіти : матеріали XIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. – Тернопіль, 2016. – С. 180–181.
Abstract: В статті відображено особливості викладання пропедевтики педіатрії студентам-іноземцям з використанням інноваційних технологій навчання. Окреслено роль особистості викладача в оптимізації навчального та виховного процесів при роботі з іноземними студентами; The article describes the features of teaching of propaedeutics of paediatric for foreign students with the use of innovative learning technologies. Dened the role of teacher’s personality in the optimization of the educational process when working with foreign students.
Keywords: іноземні студенти
пропедевтика педіатрії
методика викладання
foreign students
propedeutics of pediatric
teaching methods
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7192
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра педіатрії № 1 із неонатологією

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
innovaciyni_pidhodi.pdf218,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.