Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7424
Title: Електронний журнал як потужний інстумент контролю знань студентів на кафедрі терапевтичної стоматології
Other Titles: Electronic Journal as a powerful tool for student knowledge control at the Department of Therapeutic Dentistry
Authors: Бублій, Тетяна Дмитрівна
Дубовая, Людмила Іванівна
Мошель, Тетяна Миколаївна
Bublii, T.
Dubova, L.
Moshel, T.
Issue Date: 2018
Publisher: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Citation: Бублій Т. Д. Електронний журнал як потужний інстумент контролю знань студентів на кафедрі терапевтичної стоматології / Т. Д. Бублій, Л. І. Дубовая, Т. М. Мошель // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, 22 березня 2018 р., Полтава. ‒ Полтава, 2018. ‒ С. 35‒36.
Abstract: Електронний журнал - один із кращих сучасних і доступних засобів вирішення щоденних організаційно-методичних питань, пов'язаних із постійним моніторингом якості навчального процесу. Система рейтингу, що в ньому наявна, підвищує «імідж» оцінки і зміцнює її роль; Electronic journal is one of the best modem and affordable ways to solve everyday organizational and methodological issues related to the regular monitoring of the quality of the educational process. The rating system that is present in it enhances the "image" of the evaluation and strengthens its role.
Keywords: навчальний процес
електронний журнал
рейтинг
якість навчання
educational process
electronic journal
rating
quality of training
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7424
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології
Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Electronic Journal as a powerful tool for student .pdf300,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.