Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7432
Title: Актуальність залучення лікарів первинної ланки до навчання за програмою циклу тематичного вдосконалення «Ведення пацієнта з ВІЛ-інфекцією/СНІДом сімейними лікарями»
Authors: Ждан, Вячеслав Миколайович
Шилкіна, Людмила Миколаївна
Скрипник, Ігор Миколайович
Бабаніна, Марина Юріївна
Кир'ян, Олена Анатоліївна
Issue Date: 22-Mar-2018
Publisher: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Citation: Актуальність залучення лікарів первинної ланки до навчання за програмою циклу тематичного вдосконалення «Ведення пацієнта з ВІЛ-інфекцією/СНІДом сімейними лікарями» / В. М. Ждан, Л. М. Шилкіна, І. М. Скрипник, М. Ю. Бабаніна, О. А. Кир’ян // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнародною участю, 22 березня 2018. – Полтава, 2018. – С. 90–91.
Abstract: Розглянуто мету циклу тематичного вдосконалення «Ведення пацієнтів з ВІЛ-інфекцією/СНІДом сімейним лікарем», яка полягає в поглибленні знань, підвищенні рівня сформованості вмінь і навичок роботи з ВІЛ-інфікованими хворими, а також зниженні стигми та дискримінації, пов’язаної з ВІЛ-інфекцією; The object of series for thematic improvement «Management of patients with HIV/AIDS by family doctor» is to deepen the knowledge, to up-grade the level of formed abilities and skills when working with HIV patients and to reduce stigma and discrimination concerning HIV.
Keywords: ВІЛ-інфекції/СНІД
стигма
дискримінація
сімейні лікарі
дистанційне навчання
інтерактивні методи навчання
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7432
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра сімейної медицини і терапії
Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualnist_zaluchennia_likariv_pervynnoi_lanky_navchannia_Vedennia_VIL-infektsiieiu.pdf360,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.