Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7954
Title: Викладач та студент як суб’єкти інноваційної освіти
Authors: Рибалов, Олег Васильович
Іваницька, Олена Сергіївна
Рыбалов, Олег Васильевич
Иваницкая, Елена Сергеевна
Rybalov, O.
Ivanitska, O.
Issue Date: 2012
Publisher: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Citation: Рибалов О. В. Викладач та студент як суб’єкти інноваційної освіти / О.В. Рибалов, О. С. Іваницька // Інноваційні інформаційні технологій у вищій медичній освіті : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. уч.. - Полтава, 2012. – С. 91–92.
Abstract: Інноваційний підхід до навчання означає, що воно має будуватись у режимі суб'єкт-суб'єктної взаємодії, розглядатись через мотиви ціннісної орієнтації. Активність позиції викладача і студента в процесі інноваційного навчання складається з того, що кожний з них у тій чи іншій мірі виступає в якості суб'єкта управління як своєю власною діяльністю і поведінкою, так і діяльністю і поведінкою інших учасників навчального процесу в цілому; Инновационный подход к обучению означает, что оно должно строиться в режиме субъект-суб 'объектное взаимодействие, рассматриваться по мотивам ценностной ориентации. Активность позиции преподавателя и студента в процессе инновационного обучения состоит в том, что каждый из них в той или иной степени выступает в качестве субъекта управления как своей собственной деятельностью и поведением, так и деятельностью и поведением других участников учебного процесса в целом; Innovative approach to learning means that it should be built in the mode of subject-subject interaction, considered through the motives of value orientation. The activity of the position of the teacher and student in the process of innovation training consists in the fact that each of them in one way or another acts in the quality of the subject of management as his own activities and behavior, and the activities and behavior of other participants in the educational process in general.
Keywords: медична освіта
іноваційні технології навчання
медицинское образование
инновационные технологии обучения
medical education
innovative learning technologies
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7954
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RybIvan2012.pdf192,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.