Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8082
Title: Кредитно-модульна система організації навчання на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини як сучасна педагогічна інноваційна технологія
Authors: Казаков, Юрій Михайлович
Гольденберг, Юрій Миронович
Петров, Євген Євгенович
Борисова, Зінаїда Олексіївна
Настрога, Тетяна Вікторівна
Issue Date: 2010
Publisher: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Citation: Кредитно-модульна система організації навчання на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини як сучасна педагогічна інноваційна технологія / Ю. М. Казаков, Ю. М. Гольденберг, Є. Є. Петров [та ін.] // Інноваційні освітні технології у підготовці освітніх кадрів : матеріли навч.-метод. конф. – Полтава, 2010. – Ч. 1. – С. 84.
Abstract: Упровадження кредитно-модульної системи суттєво підвищить якість навчального процесу і дозволить зробити випускників вищих навчальних закладів конкурентоспроможними в будь-якій країні світу. Подальше оновлення програм підвищення кваліфікації на повторних циклах здійснюється в напрямку поглиблення теми «Сучасні інноваційні та інтерактивні технології вищої медичної освіти в контексті тенденцій розвитку Євроосвітньої інтеграції». Відповідно до вимог підготовки фахівців до входження в європейський освітній простір велике значення для вдосконалення педагогічної майстерності слухачів ФПК має подальше впровадження в навчальний процес у 2008-2009 н.р. сучасних технологічних систем підготовки, які включають широкий спектр технологій та методів: технології проблемно-орієнтовного навчання; технології міждисциплінарного, інтегрованого навчання; тренінгові технології; імітаційні, рольові, ігрові технології; технології фундаментальної медичної освіти; особистісно-орієнтовані технології навчання; технології кредитно- модульні; технології діагностики якості; технології організації самостійної роботи студентів; інформаційні технології. Термін ''інновація" означає оновлення процесу навчання, який опирається, головним чином, на внутрішні фактори. Запозичення цього терміна пов'язане з бажанням виділити мотиваційний бік навчання, відмежуватися від чергових "переможних методик", які за короткий час повинні дати максимальний ефект незалежно від особливостей класу та окремих учнів, їхніх бажань, здібностей тощо.
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8082
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини
Наукові праці. Кафедра внутрішніх хвороб та медицини невідкладних станів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kredutno_modylna_sustema_organizacii_navchannya.pdf45,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.