Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8174
Title: Про деякі підходи до визначення поняття «культура»
Authors: Ніколаєва, Наталія Миколаївна
Николаева, Наталья Николаевна
Nikolaieva, N. M.
Роженко, Інеса Віталіївна
Роженко, Инесса Виталиевна
Rozhenko, I. V.
Issue Date: 2018
Publisher: Видавництво Астрая
Citation: Ніколаєва Н. М. Про деякі підходи до визначення поняття «культура» / Н. М. Ніколаєва, І. В. Роженко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей ІІІ Міжнародної наук.-практ. конф., Полтава, 31 травня–01 червня 2018 р. – Полтава : Вид-во «Астрая», 2018. – С. 207–210.
Abstract: Для системи освіти особливого значення набуває проблема професійного становлення працівників навчальних закладів. Нові запити суспільства вимагають наукового аналізу особистісних і професійних якостей працівників навчального закладу, мотивів управлінської діяльності. Специфіка ЗВО зумовлює визначення пріоритетного завдання: розвиток особистісних і професійних якостей працівників навчального закладу, розширення можливостей цього процесу завдяки підсиленню його цілісності, педагогічного аналізу функцій та особливостей їхнього професійного становлення; Для системы образования особое значение приобретает проблема профессионального становления работников учебных заведений. Новые запросы общества требуют научного анализа личностных и профессиональных качеств работников учебного заведения, мотивов управленческой деятельности. Специфика УВО способствует определению приоритетной задачи: развитие личностных и профессиональных качеств работников учебного заведения, расширение возможностей этого процесса благодаря усилению его целостности, педагогического анализа функций и особенностей их профессионального становления; The problem of employees professional formation of educational institutions has particular importance for the education system. New demands of society require a scientific analysis of personal and professional qualities of an educational institution employees and management activity motives. The specificity of the HEE determines the definition of the priority tasks: the development of personal and professional qualities of the educational institution staff, the expansion of the possibilities of this process due to the strengthening of its integrity, pedagogical analysis of functions and peculiarities of their professional formation.
Keywords: культура
аксіологічний
антропологічний
діалоговий
діяльнісний
емпіричний
етносоціологічний
соціологічний
сумативний
філософський підходи
культура
аксиологический
антропологический
диалоговый
деятельный
эмпирический
этносоциологический
социологический
суммативный
философский подходы
culture
axiological
anthropological
dialogical
active
empirical
ethno-sociological
sociological
summatic
philosophical approaches
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8174
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pro_deiaki_pidkhody_do_vyznachennia.pdf332,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.