Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8579
Назва: Методи контролю фахової та загальної компетентності студентів-стоматологів при вивченні пропедевтики терапевтичної стоматології
Автори: Марченко, Ірина Ярославівна
Ткаченко, Ірина Михайлівна
Шундрик, Марина Аркадіївна
Назаренко, Зоряна Юріївна
Дата публікації: 2018
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Методи контролю фахової та загальної компетентності студентів-стоматологів при вивченні пропедевтики терапевтичної стоматології / І. Я. Марченко, І. М. Ткаченко, М. А. Шундрик, З. Ю. Назаренко // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 162–163.
Короткий огляд (реферат): Підкреслено, що навчальна діяльність студентів вищих медичних навчальних закладів спрямована на формування загальних і фахових (професійних) компетенцій. Доведено, що контроль та оцінювання якості їх здобуття, тобто організація зворотного зв'язку як засобу управління навчально-виховним процесом, є актуальним питанням освітніх послуг вищих навчальних медичних закладів. Educational activity of students of higher medical educational institutions is aimed at the formation of general and professional competencies. The control and evaluation of the quality of their acquisition, i.e. the organization of feedback as a way of management of the educational process, is a topical issue of educational services of higher educational medical institutions.
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8579
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
84_MKF.pdf62,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.