Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8834
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ждан, Вячеслав Миколайович | - |
dc.contributor.author | Бобирьов, Віктор Миколайович | - |
dc.contributor.author | Sheshukova, O. V. | - |
dc.contributor.author | Шешукова, Ольга Викторовна | - |
dc.contributor.author | Шешукова, Ольга Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-30T08:09:00Z | - |
dc.date.available | 2018-10-30T08:09:00Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Ждан В. М. Упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи в Українській медичній стоматологічній академії / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова // Шляхи упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи та шкали ECTS : матеріали навч.- метод. конф. – Полтава, 2005. – С. 3–6. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8834 | - |
dc.description.abstract | На виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України Міністерство охорони здоров'я України зробило дієві кроки зі стабілізації стану у вітчизняної медицини і визначило шляхи реформування галузі. У зв’язку із цим значні завдання постають перед вищою медичною освітою, яка має інтегруватись до європейського університетського простору. Положення Болонської декларації підлягають неухильному впровадженню у навчальний процес вищих медичних навчальних закладів та закладів післядипломної освіти, оскільки альтернативного шляху розвитку вищої медичної освіти не існує. Від цього залежить престиж медичної освіти України та її майбутнє місце у європейському університетському просторі. Основна мета Болонського процесу - створення єдиного європейського освітнього простору і взаємовизнання освітньо-професійних кваліфікацій та документів про освіту. Введення двоступеневої медичної освіти за кредитно-модульною системою і європейської шкали ЕСТЗ щодо оцінювання рівня знань та умінь студентів є одним із ключових моментів реалізації впровадження засад Болонської декларації. Фахівцями Української медичної стоматологічної академії проведена значна робота в напрямку адаптації навчального процесу до вимог єдиного європейського освітнього простору. Згідно з наказом МОЗ України від 31.01.2005 №52 "Про затвердження та введення нового навчального плану підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня "спеціаліст" кваліфікації "лікар" у вищих навчальних закладах ПІ-ІУ рівнів акредитації України за спеціальностями "лікувальна справа", "педіатрія", "медико-профілактична справа" з 1.09.2005 року перший курс лікувального факультету розпочинає навчання за новим навчальним планом. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | нові форми | uk_UA |
dc.subject | кредитно-модульна | uk_UA |
dc.subject | система | uk_UA |
dc.subject | лікарі інтерни | uk_UA |
dc.subject | медицина | uk_UA |
dc.subject | навчання студентів-стоматологів | uk_UA |
dc.title | Упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи в Українській медичній стоматологічній академії | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра дитячої стоматології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Uprovadzhennya_novih_form_organIzats.pdf | 167,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.