Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8834
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖдан, Вячеслав Миколайович-
dc.contributor.authorБобирьов, Віктор Миколайович-
dc.contributor.authorSheshukova, O. V.-
dc.contributor.authorШешукова, Ольга Викторовна-
dc.contributor.authorШешукова, Ольга Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-10-30T08:09:00Z-
dc.date.available2018-10-30T08:09:00Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationЖдан В. М. Упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи в Українській медичній стоматологічній академії / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова // Шляхи упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи та шкали ECTS : матеріали навч.- метод. конф. – Полтава, 2005. – С. 3–6.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8834-
dc.description.abstractНа виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України Міністерство охорони здоров'я України зробило дієві кроки зі стабілізації стану у вітчизняної медицини і визначило шляхи реформування галузі. У зв’язку із цим значні завдання постають перед вищою медичною освітою, яка має інтегруватись до європейського університетського простору. Положення Болонської декларації підлягають неухильному впровадженню у навчальний процес вищих медичних навчальних закладів та закладів післядипломної освіти, оскільки альтернативного шляху розвитку вищої медичної освіти не існує. Від цього залежить престиж медичної освіти України та її майбутнє місце у європейському університетському просторі. Основна мета Болонського процесу - створення єдиного європейського освітнього простору і взаємовизнання освітньо-професійних кваліфікацій та документів про освіту. Введення двоступеневої медичної освіти за кредитно-модульною системою і європейської шкали ЕСТЗ щодо оцінювання рівня знань та умінь студентів є одним із ключових моментів реалізації впровадження засад Болонської декларації. Фахівцями Української медичної стоматологічної академії проведена значна робота в напрямку адаптації навчального процесу до вимог єдиного європейського освітнього простору. Згідно з наказом МОЗ України від 31.01.2005 №52 "Про затвердження та введення нового навчального плану підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня "спеціаліст" кваліфікації "лікар" у вищих навчальних закладах ПІ-ІУ рівнів акредитації України за спеціальностями "лікувальна справа", "педіатрія", "медико-профілактична справа" з 1.09.2005 року перший курс лікувального факультету розпочинає навчання за новим навчальним планом.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectнові формиuk_UA
dc.subjectкредитно-модульнаuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectлікарі інтерниuk_UA
dc.subjectмедицинаuk_UA
dc.subjectнавчання студентів-стоматологівuk_UA
dc.titleУпровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи в Українській медичній стоматологічній академіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра дитячої стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Uprovadzhennya_novih_form_organIzats.pdf167,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.