Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8834
Назва: | Упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи в Українській медичній стоматологічній академії |
Автори: | Ждан, Вячеслав Миколайович Бобирьов, Віктор Миколайович Sheshukova, O. V. Шешукова, Ольга Викторовна Шешукова, Ольга Вікторівна |
Дата публікації: | 2005 |
Видавець: | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» |
Бібліографічний опис: | Ждан В. М. Упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи в Українській медичній стоматологічній академії / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова // Шляхи упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи та шкали ECTS : матеріали навч.- метод. конф. – Полтава, 2005. – С. 3–6. |
Короткий огляд (реферат): | На виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України Міністерство охорони здоров'я України зробило дієві кроки зі стабілізації стану у вітчизняної медицини і визначило шляхи реформування галузі. У зв’язку із цим значні завдання постають перед вищою медичною освітою, яка має інтегруватись до європейського університетського простору. Положення Болонської декларації підлягають неухильному впровадженню у навчальний процес вищих медичних навчальних закладів та закладів післядипломної освіти, оскільки альтернативного шляху розвитку вищої медичної освіти не існує. Від цього залежить престиж медичної освіти України та її майбутнє місце у європейському університетському просторі. Основна мета Болонського процесу - створення єдиного європейського освітнього простору і взаємовизнання освітньо-професійних кваліфікацій та документів про освіту. Введення двоступеневої медичної освіти за кредитно-модульною системою і європейської шкали ЕСТЗ щодо оцінювання рівня знань та умінь студентів є одним із ключових моментів реалізації впровадження засад Болонської декларації. Фахівцями Української медичної стоматологічної академії проведена значна робота в напрямку адаптації навчального процесу до вимог єдиного європейського освітнього простору. Згідно з наказом МОЗ України від 31.01.2005 №52 "Про затвердження та введення нового навчального плану підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня "спеціаліст" кваліфікації "лікар" у вищих навчальних закладах ПІ-ІУ рівнів акредитації України за спеціальностями "лікувальна справа", "педіатрія", "медико-профілактична справа" з 1.09.2005 року перший курс лікувального факультету розпочинає навчання за новим навчальним планом. |
Ключові слова: | навчальний процес нові форми кредитно-модульна система лікарі інтерни медицина навчання студентів-стоматологів |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8834 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра дитячої стоматології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Uprovadzhennya_novih_form_organIzats.pdf | 167,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.