Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9057
Title: | Вивчення фонетичних засобів мовлення на заняттях із студентами іноземцями |
Authors: | Зигун, Ірина Володимирівна Юфименко, Вікторія Георгіївна |
Issue Date: | 1996 |
Citation: | Зигун І. В. Вивчення фонетичних засобів мовлення на заняттях із студентами іноземцями / І. В. Зигун, В. Г. Юфименко // Удосконалення навчання практичним навичкам : матеріали конф. – Полтава, 1996. – С. 21–22. |
Abstract: | Вивчення фонетичних засобів мовлення у вузі має ряд особливостей. Інформування фонетичних навичок проходить з деяким прискоренням процесу засвоєння інших аспектів мови, оскільки без оволодіння правильної вимови неможливе успішне формування уміння слухати, говорити, читати і писати. зразок будь-якої звукової одиниці обов'язково проходить на рівні актуального усвідомлення, поступово опускаючись на рівень свідомого, а потім і несвідомого контролю. Розглядаючи формування «правильної вимови» як кінцевої мети заняття з фонетики, потрібно враховувати і можливості збереження у мовленні іноземців, стійкого акценту і у цьому зв'язку доцільно обмежитися вимовою, достатньою для адекватного розуміння при спілкуванні. Для полегшення досягнення цієї мети використовують роботу з посібниками, усну розповідь, бесіду. Найбільшого поширення серед викладачів і студентів набула робота з посібниками і аудіювання як під час аудиторних занять, так і в процесі самостійного опрацювання певної теми. |
Keywords: | іноземні студенти фонетичні засоби мовлення студенти-іноземці навчання іноземних громадян українська мова українська мова за професійним спрямуванням студенти-медики вимова фонетичні навички аудіювання іноземці в Україні українська мова як іноземна |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9057 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vivchennya_fonetichnih_zasobiv.pdf | 83,87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.