Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9057
Title: Вивчення фонетичних засобів мовлення на заняттях із студентами іноземцями
Authors: Зигун, Ірина Володимирівна
Юфименко, Вікторія Георгіївна
Issue Date: 1996
Citation: Зигун І. В. Вивчення фонетичних засобів мовлення на заняттях із студентами іноземцями / І. В. Зигун, В. Г. Юфименко // Удосконалення навчання практичним навичкам : матеріали конф. – Полтава, 1996. – С. 21–22.
Abstract: Вивчення фонетичних засобів мовлення у вузі має ряд особливостей. Інформування фонетичних навичок проходить з деяким прискоренням процесу засвоєння інших аспектів мови, оскільки без оволодіння правильної вимови неможливе успішне формування уміння слухати, говорити, читати і писати. зразок будь-якої звукової одиниці обов'язково проходить на рівні актуального усвідомлення, поступово опускаючись на рівень свідомого, а потім і несвідомого контролю. Розглядаючи формування «правильної вимови» як кінцевої мети заняття з фонетики, потрібно враховувати і можливості збереження у мовленні іноземців, стійкого акценту і у цьому зв'язку доцільно обмежитися вимовою, достатньою для адекватного розуміння при спілкуванні. Для полегшення досягнення цієї мети використовують роботу з посібниками, усну розповідь, бесіду. Найбільшого поширення серед викладачів і студентів набула робота з посібниками і аудіювання як під час аудиторних занять, так і в процесі самостійного опрацювання певної теми.
Keywords: іноземні студенти
фонетичні засоби мовлення
студенти-іноземці
навчання іноземних громадян
українська мова
українська мова за професійним спрямуванням
студенти-медики
вимова
фонетичні навички
аудіювання
іноземці в Україні
українська мова як іноземна
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9057
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vivchennya_fonetichnih_zasobiv.pdf83,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.