Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9274
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШепітько, Володимир Іванович-
dc.contributor.authorЛисаченко, Ольга Дмитрівна-
dc.contributor.authorБорута, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorЄрошенко, Галина Анатоліївна-
dc.contributor.authorСтецук, Євген Валерійович-
dc.contributor.authorЯкушко, Олена Святославівна-
dc.contributor.authorЛічман, Діана Володимирівна-
dc.contributor.authorШепитько, Владимир Иванович-
dc.contributor.authorЛисаченко, Ольга Дмитриевна-
dc.contributor.authorБорута, Наталия Владимировна-
dc.contributor.authorЕрошенко, Галина Анатольевна-
dc.contributor.authorСтецук, Евгений Валерьевич-
dc.contributor.authorЯкушко, Елена Святославовна-
dc.contributor.authorЛичман, Диана Владимировна-
dc.date.accessioned2018-12-20T22:02:14Z-
dc.date.available2018-12-20T22:02:14Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationОрганізація відкритого заняття з іноземними студентами як метод формування медичної компетентності майбутніх спеціалістів міжнародного значення / В. І. Шепітько, О. Д. Лисаченко, Н. В. Борута [та ін.] // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 113–114.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.147:614.25-054.6-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9274-
dc.description.abstractВідкрите заняття обов’язково мусить мати новизну, яка доповнює зміст навчального матеріалу і методики його подачі. Заняття як форма організації навчального процесу може містити нове, наприклад, особливу структуру. Під час проведення відкритого заняття викладач має дотримуватися визначених вимог до навчально-виховного процесу. Заняття необхідно проводити у звичайних умовах, з установленою тривалістю, оскільки створення особливих умов порушує встановлений режим роботи, а ідеалізовані умови ставлять під сумнів тиражовану інновацію.; Открытое занятие обязательно должно обладать новизной, которая дополняет содержание учебного материала и методики его подачи. Занятие как форма организации учебного процесса может содержать новое, например, особую структуру. Во время проведения открытого занятия преподаватель должен придерживаться определенных требований к учебно-воспитательному процессу. Занятие необходимо проводить в обычных условиях, с установленной продолжительностью, так как создание особых условий нарушает установленный режим работы, а идеализированные условия ставят под сомнение тиражированную инновацию.; Demonstration class must necessarily have a novelty that complements the contents of the training material and the methods of its communicating. Classes, as a form of organization of the educational process, may contain a new material, for example, special structure. During a demonstration class the teacher must adhere to certain requirements for the educational process. Class must be conducted under normal conditions with a specified duration, since the creation of special conditions violates the established studying mode, and idealized conditions prejudice a replicated innovation.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectвідкрите заняттяuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectгістологіяuk_UA
dc.subjectцитологія та ембріологіяuk_UA
dc.subjectоткрытое занятиеuk_UA
dc.subjectиностранные студентыuk_UA
dc.subjectучебный процессuk_UA
dc.subjectгистологияuk_UA
dc.subjectцитология и эмбриологияuk_UA
dc.subjectdemonstration classuk_UA
dc.subjectforeign studentsuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjecthistologyuk_UA
dc.subjectcytologyuk_UA
dc.subjectembryologyuk_UA
dc.titleОрганізація відкритого заняття з іноземними студентами як метод формування медичної компетентності майбутніх спеціалістів міжнародного значенняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра гістології, цитології та ембріології
Наукові праці. Кафедра біології
Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Organizaciya_vidkritogo_zanyttya.pdf357,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.