Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9274
Title: Організація відкритого заняття з іноземними студентами як метод формування медичної компетентності майбутніх спеціалістів міжнародного значення
Authors: Шепітько, Володимир Іванович
Лисаченко, Ольга Дмитрівна
Борута, Наталія Володимирівна
Єрошенко, Галина Анатоліївна
Стецук, Євген Валерійович
Якушко, Олена Святославівна
Лічман, Діана Володимирівна
Шепитько, Владимир Иванович
Лисаченко, Ольга Дмитриевна
Борута, Наталия Владимировна
Ерошенко, Галина Анатольевна
Стецук, Евгений Валерьевич
Якушко, Елена Святославовна
Личман, Диана Владимировна
Issue Date: 2018
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Організація відкритого заняття з іноземними студентами як метод формування медичної компетентності майбутніх спеціалістів міжнародного значення / В. І. Шепітько, О. Д. Лисаченко, Н. В. Борута [та ін.] // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 113–114.
Abstract: Відкрите заняття обов’язково мусить мати новизну, яка доповнює зміст навчального матеріалу і методики його подачі. Заняття як форма організації навчального процесу може містити нове, наприклад, особливу структуру. Під час проведення відкритого заняття викладач має дотримуватися визначених вимог до навчально-виховного процесу. Заняття необхідно проводити у звичайних умовах, з установленою тривалістю, оскільки створення особливих умов порушує встановлений режим роботи, а ідеалізовані умови ставлять під сумнів тиражовану інновацію.; Открытое занятие обязательно должно обладать новизной, которая дополняет содержание учебного материала и методики его подачи. Занятие как форма организации учебного процесса может содержать новое, например, особую структуру. Во время проведения открытого занятия преподаватель должен придерживаться определенных требований к учебно-воспитательному процессу. Занятие необходимо проводить в обычных условиях, с установленной продолжительностью, так как создание особых условий нарушает установленный режим работы, а идеализированные условия ставят под сомнение тиражированную инновацию.; Demonstration class must necessarily have a novelty that complements the contents of the training material and the methods of its communicating. Classes, as a form of organization of the educational process, may contain a new material, for example, special structure. During a demonstration class the teacher must adhere to certain requirements for the educational process. Class must be conducted under normal conditions with a specified duration, since the creation of special conditions violates the established studying mode, and idealized conditions prejudice a replicated innovation.
Keywords: відкрите заняття
іноземні студенти
навчальний процес
гістологія
цитологія та ембріологія
открытое занятие
иностранные студенты
учебный процесс
гистология
цитология и эмбриология
demonstration class
foreign students
educational process
histology
cytology
embryology
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9274
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра гістології, цитології та ембріології
Наукові праці. Кафедра біології
Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Organizaciya_vidkritogo_zanyttya.pdf357,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.