Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9283
Title: Раздел «Клиническая терминология» в курсе латинского языка и медицинской терминологии: проблемы и вызовы при работе с англоязычными студентами
Authors: Литовская, А. В.
Issue Date: 2018
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Литовская А. В. Раздел «Клиническая терминология» в курсе латинского языка и медицинской терминологии: проблемы и вызовы при работе с англоязычными студентами / А. В. Литовская // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 167–171.
Abstract: Преподавание раздела «Клиническая терминология» англоязычным студентам имеет ряд принципиальных отличий от преподавания украинским студентам. С одной стороны, многие термины уже знакомы учащимся, так как без изменений функционируют в английской профессиональной терминологии. С другой стороны, преподаватель сталкивается с разными уровнями владения студентами языком преподавания и металингвистической грамотности, позволяющей осуществлять словообразовательный анализ терминов. Все эти особенности необходимо учитывать при построении курса и при подготовке молодых преподавателей латинского языка.; Викладання розділу «Клінічна термінологія» англомовним студентам має низку принципових відмінностей порівняно з викладанням українським студентам. З одного боку, багато термінів уже знайомі студентам, адже без змін функціонують у англійській професійній термінології. З іншого боку, викладач стикається з різними рівнями володіння студентами мовою викладання і металінгвістичної грамотності, яка дозволяє виконувати словотвірний аналіз термінів. Усі ці особливості необхідно враховувати в побудові курсу і підготовці молодих викладачів латинської мови.; Teaching English medium students the course “Clinical terminology ” has several crucial differences comparing with Ukrainian students. From one hand, many terms are already familiar to students, as exist without changes in English medical terminology. From other hand, teacher is dealing with students who have completely different level in language of studying and metalinguistical literacy which allows word-structure analysis of the terms. All this pecularities must be taken for consideration while building Latin terminology course and for preparation оf young Latin teachers.
Keywords: клиническая терминология
словообразовательный анализ
семантика
латинский язык
речевые ошибки
клінічна термінологія
словотвірний аналі
семантика
латинська мова
мовленнєві помилки
clinical terminology
word-building analysis
semantics
Latin language
speech mistakes
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9283
Appears in Collections:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41_RKT.pdf110,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.